Die doet het nog altijd, geloof ik. Als bougie vet is geslagen, kan je m dan nog redden? Hoe kan je dat voorkomen? ik wil namelijk wel dat ik mijn nieuwe cilinder heel rustig inrij , maar als ik dat dus blijkbaar doe dan gaat de bougie stuk.....
joosie1234 schreef:Die doet het nog altijd, geloof ik. Als bougie vet is geslagen, kan je m dan nog redden? Hoe kan je dat voorkomen? ik wil namelijk wel dat ik mijn nieuwe cilinder heel rustig inrij , maar als ik dat dus blijkbaar doe dan gaat de bougie stuk.....
Ik gebruik voor het inrijden een B7. Probeer dat eens
joosie1234 schreef:Die doet het nog altijd, geloof ik. Als bougie vet is geslagen, kan je m dan nog redden? Hoe kan je dat voorkomen? ik wil namelijk wel dat ik mijn nieuwe cilinder heel rustig inrij , maar als ik dat dus blijkbaar doe dan gaat de bougie stuk.....
Niet zo lang in lage toeren rijden, kleine afstandjes totdat je de 500 km hebt ingereden....
Ik gebruik voor het inrijden een B7. Probeer dat eens
Cilinderkop moet je niet met zand of grid stralen maar even parelen ik zou geen verf op je kopje spuiten
Cilinder kun je wel stralen met grid en dan in de hitte bestendige lak spuiten zelf gebruik ik lak van VHT
Die is niet zo mat als die van motip wel grondlak gebruiken dan