Grote-kleine-vragen-topic #9
- BelgMattijs
- 250km gereden
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:06
- Locatie: Stabroek, Noord Antwerpen
- joosie1234
- 250km gereden
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 07 nov 2011, 20:39
- Locatie: delft
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
En geen verdere aanpassingen?
Mensen die grotere carburateurs gebruiken, hebben vaak ook andere ontstekingen, aangepaste (op maat gemaakte) uitlaten, aangepaste carters, aangepaste cilinder, etc. Dat is niet zonder reden. Met meer benzine ga je niet per definitie harder, daar is meer voor nodig.
Zie Gino's Tuning topic bijvoorbeeld.
Oh ja, en je kapje kan niet meer dicht.
Mensen die grotere carburateurs gebruiken, hebben vaak ook andere ontstekingen, aangepaste (op maat gemaakte) uitlaten, aangepaste carters, aangepaste cilinder, etc. Dat is niet zonder reden. Met meer benzine ga je niet per definitie harder, daar is meer voor nodig.
Zie Gino's Tuning topic bijvoorbeeld.
Oh ja, en je kapje kan niet meer dicht.
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
Ik weet niet hoe hard ik wil. Ik pas liever alles aan en kijk dan hoe hard het loopt
.
Dit heb ik nu allemaal wat op het blokje komt:
- 16MM Mikuni met 16mm Spruit + snelle schijf
- 65cc AJH met een gevlakt 43mm kop (kan ik eventueel nog pas gaan maken op het blok of poorten aanpassen van de cillinder)
- Bellymoet en 32mm bocht
- HPI, Binnenrotor ontsteking
Volgensmij moet hier wel de 90 mee te halen zijn?

Dit heb ik nu allemaal wat op het blokje komt:
- 16MM Mikuni met 16mm Spruit + snelle schijf
- 65cc AJH met een gevlakt 43mm kop (kan ik eventueel nog pas gaan maken op het blok of poorten aanpassen van de cillinder)
- Bellymoet en 32mm bocht
- HPI, Binnenrotor ontsteking
Volgensmij moet hier wel de 90 mee te halen zijn?
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
- stefyvd
- 250km gereden
- Berichten: 286
- Lid geworden op: 28 jul 2012, 17:29
- Locatie: Temse
- Contacteer:
hallo mss lang geleden maar heb nog een vraagje:
passen deze hendels op een sheriff? http://www.fs1shop.nl/voorremhendel-p-646.html
en ik lees hier in het zelfsleutelboekje dat de sproeier voor een sheriff rond de 125 is, is dit niet wat klein? (mijne is een zelfmenger met oliepomp nog dus)
is een universele condensator zonder draad gelijk aan een ori (met draad), en welke contactpuntjes zijn het beste voor een 2RU (van fs1team almere)
grt stephan
passen deze hendels op een sheriff? http://www.fs1shop.nl/voorremhendel-p-646.html
en ik lees hier in het zelfsleutelboekje dat de sproeier voor een sheriff rond de 125 is, is dit niet wat klein? (mijne is een zelfmenger met oliepomp nog dus)
is een universele condensator zonder draad gelijk aan een ori (met draad), en welke contactpuntjes zijn het beste voor een 2RU (van fs1team almere)
grt stephan
Laatst gewijzigd door stefyvd op 06 mei 2013, 21:24, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent