scirocco schreef:Als ik wat ouder ben meld ik me weer Enige wat ik nog wil zegen is dat volgens de boeken de 1j5 geleverd is met dun inlaad rubber voor Holland En de 2f2 ook de verlengde spruitstuk had Ik en yamaha en de boeken geven geen garantie op waarheid
IN HET VERLEDEN BEHAALDE RESULTATEN BIEDEN GEEN GARANTIE VOOR DE TOEKOMST ...........................
scirocco schreef:Als ik wat ouder ben meld ik me weer Enige wat ik nog wil zegen is dat volgens de boeken de 1j5 geleverd is met dun inlaad rubber voor Holland En de 2f2 ook de verlengde spruitstuk had Ik en yamaha en de boeken geven geen garantie op waarheid
IN HET VERLEDEN BEHAALDE RESULTATEN BIEDEN GEEN GARANTIE VOOR DE TOEKOMST ...........................
Onderstaande foto is gemaakt op de dag dat ik mijn nieuwe 1J5 had opgehaald bij de dealer. Volgens mij zit daar geen dun inlaatrubber op, maar ik kan mij vergissen. Bij ons in West-Friesland hadden alle FS1's die ik hier ooit heb gezien zo'n zelfde inlaatrubber. Dat is wat ik weet en ik beweer ook niet iets beter te weten. Voor hetzelfde geld werden die dunne pijpjes gelijk na het ontdozen door de dealer vervangen. Weet pas van het bestaan van die dingen sinds het hier op het forum ter sprake kwam.
Ik heb hier een ongeopend 1J5 blokje liggen met dun inlaatrubber en 257 cilinder. Dat je ze zelf nooit gezien hebt, betekent niet dat ze er dus nooit mee geleverd zijn.
Discussie is al eerder geweest daarom twijfelde ik al of ik wat zou schrijven, ook heb ik al eens een foto geplaatst van het lange spruitstuk in een ander topic een hele tijd terug.
ik was in 76 15 en 16 en heb bij die 1j5,jes taloze dunne slangen en lange spruitstukken vervangen voor dikke slangen en korte membramen.
2f2 wil ik ff in het midden laten omdat ik in 78 18 werd en me meer in auto,s ging verdiepen en de fs1 een beetje naar de achtergrond verdween.
maar goed ik denk dat het net als met kleur delen is zet er op wat past en aangezien alles past is het ook allemaal goed en origineel, een 2ru met een plaatjestank is toch ook origineel
NIX schreef:Ik heb hier een ongeopend 1J5 blokje liggen met dun inlaatrubber en 257 cilinder. Dat je ze zelf nooit gezien hebt, betekent niet dat ze er dus nooit mee geleverd zijn.
Dat heb ik ook niet beweert. Blijkbaar werden ze hier al vervangen voor ze in de showroom stonden .