volgens mij zijn er verschillende rubbers voor een 10mm en voor een 16 mm carburateur ( groter dus kabels verder van de motor af), klopt dit?
ik heb al verschillende rubbers gekocht maar ze passen nooit goed.
Er is inderdaad verschil in de rubbers ja.
Dit heeft te maken met het spuitstuk.
de spruitstukken die voor de nederlandse markt bedoeld waren,
hebben ze langer gemaakt en komt dus verder naar voor te zitten.
vandaar de 2 verschillende rubbers
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Als het goed is werden die gebruikt bij de 2f2 en als ik het goed heb ook bij de sherff. ?
Zo'n rubber zoek ik nog nieuw waar de gaten in het midden zitten
scirocco schreef:Zo'n rubber zoek ik nog nieuw waar de gaten in het midden zitten
Kom je niet veel tegen denk ik.
Nee klop kan het nergens krijgen
Maar lukt zo ook wel alleen moet je de schroevendraaier heel schuin hebben
Gelukkig hoeft niet elke dag de carburateur er af
pee67 schreef:Er is inderdaad verschil in de rubbers ja. Dit heeft te maken met het spuitstuk. de spruitstukken die voor de nederlandse markt bedoeld waren, hebben ze langer gemaakt en komt dus verder naar voor te zitten. vandaar de 2 verschillende rubbers
Nou langer gemaakt, feitelijk hebben ze een begrenzer in een 16mm spruitstuk gelast die wat naar buiten uitsteekt.
Ik geloof dat ik ook nog ergens een rubber heb liggen. Zal eens kijken welke dat is.
pee67 schreef:Er is inderdaad verschil in de rubbers ja. Dit heeft te maken met het spuitstuk. de spruitstukken die voor de nederlandse markt bedoeld waren, hebben ze langer gemaakt en komt dus verder naar voor te zitten. vandaar de 2 verschillende rubbers
Nou langer gemaakt, feitelijk hebben ze een begrenzer in een 16mm spruitstuk gelast die wat naar buiten uitsteekt.
Ik geloof dat ik ook nog ergens een rubber heb liggen. Zal eens kijken welke dat is.
als ze een begrenzer erin gelast hebben die naar buiten steekt is het links of rechts om toch langer gemaakt.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.