Ik zal het wel weer voor je fixen

Jeti schreef:Bij gebrek aan auto zit ik nu elke dag ruim 2 uur in de trein, en ruim een uur aan het wachten op stations.. Metro krantje heb ik meestal de eerste rit (15 min) al uit. Zit te denken om misschien een tablet aan te schaffen, zodat ik kan gaan lezen/internetten.
Ik heb wel een klein laptopje, maar vind ik toch minder makkelijk voor in de trein (zonder tafels).
Aangezien het nerd-gehalte bij sommige mensen wel groot is hier (en bij mezelf ook wel), en er vast mensen zijn die eea vergeleken hebben.. Wat is jullie advies?
Oh ja, natuurlijk geen nieuwste I-pad van 600 euro ofzo. Merk maakt me niet zoveel uit. Tenzij er grote verschillen zijn qua software oid.
AH heeft dit weekend een reclame van 7" Samsung voor 200 euro, maar 7" vind ik te klein; dan kan ik net zo goed mijn telefoon gebruiken.
Tom? Niels? Anderen?
Niek de Rijcke schreef:Jeti schreef:Bij gebrek aan auto zit ik nu elke dag ruim 2 uur in de trein, en ruim een uur aan het wachten op stations.. Metro krantje heb ik meestal de eerste rit (15 min) al uit. Zit te denken om misschien een tablet aan te schaffen, zodat ik kan gaan lezen/internetten.
Ik heb wel een klein laptopje, maar vind ik toch minder makkelijk voor in de trein (zonder tafels).
Aangezien het nerd-gehalte bij sommige mensen wel groot is hier (en bij mezelf ook wel), en er vast mensen zijn die eea vergeleken hebben.. Wat is jullie advies?
Oh ja, natuurlijk geen nieuwste I-pad van 600 euro ofzo. Merk maakt me niet zoveel uit. Tenzij er grote verschillen zijn qua software oid.
AH heeft dit weekend een reclame van 7" Samsung voor 200 euro, maar 7" vind ik te klein; dan kan ik net zo goed mijn telefoon gebruiken.
Tom? Niels? Anderen?
Ik vind android altijd heel fijn werken, en Samsung galaxy tab 10.1 is (heb ik van verschillende mensen gehoord) een erg fijne tablet...
Jeti schreef:Edit:
Oh ik zie dat het ermee te maken heeft of je er een eigen SIM kaart in kunt doen. Dat hoef ik niet, want ga er toch geen tablet-mobiel-abo voor afsluiten.
Andere vraag: op mijn laptopje sluit ik mijn telefoon aan als router/modem om te kunnen internetten (bijv op een FS1 meeting). Kan dat bij zo een tablet ook?
rise and shine schreef:zat even de link te bekijken, en begon er serieus over te denken, tot ik er achterkwam dat er alleen maar een micro SD kaart in kan.... wie gebruikt dat
behalve je telefoon natuurlijk