Sam's Hotrod Pickup
-
mpro09
- 10000km gereden

- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
ginofs1
- Tombo is mijn testpiloot

- Berichten: 14486
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
yep 
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
the_destroyers
- 5000km gereden

- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
the_destroyers schreef:Goed bezig daarzo.
Wanneer kunnen we hem voor de eerste keer horen brullen?
als Miles nu wat voortmaakt met die onderdelen voor de revisie van de kleppen, is het een kwestie van enkele dagen werk..
half maart als ik wat voorzichtig blijf
heb ik nog een drie maanden voor de rest
when men were men, and helmets were for divers
-
the_destroyers
- 5000km gereden

- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
YamaSam schreef:the_destroyers schreef:Goed bezig daarzo.
Wanneer kunnen we hem voor de eerste keer horen brullen?
als Miles nu wat voortmaakt met die onderdelen voor de revisie van de kleppen, is het een kwestie van enkele dagen werk..
half maart als ik wat voorzichtig blijf![]()
heb ik nog een drie maanden voor de rest
En kan je nog slapen? Of wordt het al moeilijker?
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
the_destroyers
- 5000km gereden

- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
olé, gisteren de eerste carb gereviseerd met de kit, alles blijkt mooi te passen etc dus das al goed,
vanmorgen leverde de post de achterlichten en de tweede carb.. een iets recentere Holley, maar die zal zijn werk wel doen.. Vanavond neem ik die wel onderhanden.
dan begint het wel zwaar te korten!
ook deftig studeren intussen in het flat-tuningboek
vanmorgen leverde de post de achterlichten en de tweede carb.. een iets recentere Holley, maar die zal zijn werk wel doen.. Vanavond neem ik die wel onderhanden.
dan begint het wel zwaar te korten!
ook deftig studeren intussen in het flat-tuningboek
when men were men, and helmets were for divers
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
NIX schreef:Zijn die carbs gelijk?
het zijn beiden Holley 94's maar de laatste is wat recenter.. vanavond es fijn bekijken, maar het zou moeten kloppen..
sproeiers gaan er zowieso uit, ik ga er verstelbare insteken, zodat ik de voer afzonderlijk kan regelen..
when men were men, and helmets were for divers
- NIX
- 10000km gereden

- Berichten: 10840
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
NIX schreef:Ik zie trouwens dat het niet zoveel uitmaakt, gezien het volledig gezamenlijke spruitstuk. Toch? Het lijkt er niet op dat elke carb separaat 4 cilinders bedient. Voor zover mij bekend, kijken die dikke oude V8's niet zo heel nauw.
de gangen in dat spruitstuk zijn weldegelijk verdeeld, zelfs pér carb (er zitten twee sproeiers, en twee gaskleppen in één carb) dus twee cilinders per klep, vier per carb..
belangrijkste is dat ze dezelfde doorstroming hebben, dezelfde geut benzine geven bij een pedaaltrap, en de kleppen zo exact mogelijk en gelijk bewegen.. als je dat hebt, ben je al bij de beste flatheaders..
when men were men, and helmets were for divers
