The Big small question topic, partnumber 7
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
mpro09 schreef:nnog beter is een grotere compressor
meer dan 3pk is bijna allemaal 380 volt blijkbaar, en dat heb ik niet spijtig genoeg,
maar de vorige, met 150 liter tank in plaats van 50 liter tank moet dan hopelijk wel genoeg zijn om al wat te kunnen spuiten en stralen
http://www.one-welding.be/index.php?pag ... t&Itemid=1
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10825
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
- Vincent2
- 250km gereden
- Berichten: 459
- Lid geworden op: 10 apr 2009, 11:21
- Locatie: langdorp
NIX schreef:U? En jij wil nog steeds antwoord?
Geen idee. Volgens mij zat op een DX een 2,50 voor en 2,75 achter. Maar ik ben niet van de ori kerk, dus ik stop erop wat past en wat ik mooi vind.
Beleeftheid heee

-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
Yamaha rd50m schreef:mpro09 schreef:nnog beter is een grotere compressor
meer dan 3pk is bijna allemaal 380 volt blijkbaar, en dat heb ik niet spijtig genoeg,
maar de vorige, met 150 liter tank in plaats van 50 liter tank moet dan hopelijk wel genoeg zijn om al wat te kunnen spuiten en stralen
http://www.one-welding.be/index.php?pag ... t&Itemid=1
deze heb ik ook maar de aanzuiging is te laag als je straalt van uit een kast!!!
je kan beter kijken naar aanzuiging dan pk s of zo .
dus hoeveel liter per minuut zuigt dat ding aan rest kan je zelf of later wijzigen grotere tanks en zo
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
Yamaha rd50m schreef:mpro09 schreef:nnog beter is een grotere compressor
meer dan 3pk is bijna allemaal 380 volt blijkbaar, en dat heb ik niet spijtig genoeg,
maar de vorige, met 150 liter tank in plaats van 50 liter tank moet dan hopelijk wel genoeg zijn om al wat te kunnen spuiten en stralen
http://www.one-welding.be/index.php?pag ... t&Itemid=1
deze heb ik ook maar de aanzuiging is te laag als je straalt van uit een kast!!!
je kan beter kijken naar aanzuiging dan pk s of zo .
dus hoeveel liter per minuut zuigt dat ding aan rest kan je zelf of later wijzigen grotere tanks en zo
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
bajaboy schreef:Yamaha rd50m schreef:mpro09 schreef:nnog beter is een grotere compressor
meer dan 3pk is bijna allemaal 380 volt blijkbaar, en dat heb ik niet spijtig genoeg,
maar de vorige, met 150 liter tank in plaats van 50 liter tank moet dan hopelijk wel genoeg zijn om al wat te kunnen spuiten en stralen
http://www.one-welding.be/index.php?pag ... t&Itemid=1
deze heb ik ook maar de aanzuiging is te laag als je straalt van uit een kast!!!
je kan beter kijken naar aanzuiging dan pk s of zo .
dus hoeveel liter per minuut zuigt dat ding aan rest kan je zelf of later wijzigen grotere tanks en zo
ik heb wel maar kleine zandstraalkast, dus dat moet volgens mij nog meevallen,
meer dan 300 l/min kom ik niet direct tegen, ofwel moet ik naar versies met 2 motors gaan, maar dan verdubbelt de prijs ook, en dat is iets teveel van het goede.
Het belangrijkste voor mij is dat ik hem kan gebruiken voor te spuiten, stralen zal wel lukken, dan wacht ik tussendoor gewoon wat langer

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
300 L is meer dan genoeg voor het spuiten.
Maar stralen dan heb je te kort aan 300 LPM.
De compressor zal niet meer afslaan en de keteldruk daalt.
Ik heb hier zelf een compressor die 650 LPM geeft.
Dat is meer dan genoeg om alles te doen of meerdere dingen te gelijk.
Maar stralen dan heb je te kort aan 300 LPM.
De compressor zal niet meer afslaan en de keteldruk daalt.
Ik heb hier zelf een compressor die 650 LPM geeft.
Dat is meer dan genoeg om alles te doen of meerdere dingen te gelijk.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
ginofs1 schreef:300 L is meer dan genoeg voor het spuiten.
Maar stralen dan heb je te kort aan 300 LPM.
De compressor zal niet meer afslaan en de keteldruk daalt.
Ik heb hier zelf een compressor die 650 LPM geeft.
Dat is meer dan genoeg om alles te doen of meerdere dingen te gelijk.
dat het voor spuiten genoeg is is voor mij het belangrijkste, stralen kan ik gerust elke keer met tussenpauzes doen, aangezien het toch altijd kleine brommer onderdelen zijn die ik straal.
voor eentje van 650 heb ik het geld en de plaats (nu nog) niet gok ik

2dehands is wel een optie, maar dan moet ik wel zeker zijn dat hij nog een tijd mee gaat, anders koop ik liever nieuw met garantie.
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia