Inderdaad gewoon de min van je blok pakken tijdens de meting (dus de zwarte meetpen ergens tegen een ongespoten carter houden).
Daar zit de massa van je spoel ook direct op aangesloten en daar heb je geen kans op massaverstoring door verf enz.
Laars schreef:Vandaag goed gemeten: Over groen 1,3 Volt wisselspanning Over geel 0,6 Volt wisselspanning Dus wss spoel naar de knoppen.
Gino: Hoever gaat de garantie
tot aan de rivieren er onder niet.
als je de komma weg haalt zit je redelijk goed.
loopt het op als je gas geeft.
2RU spul heb je zelf aangeleverd maar ik geloof er geen zak van.
stuur dat ding maar hier heen of meet gewoon even goed.
dus gewoon ohm meten.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laars schreef:Vandaag goed gemeten: Over groen 1,3 Volt wisselspanning Over geel 0,6 Volt wisselspanning Dus wss spoel naar de knoppen.
Gino: Hoever gaat de garantie
tot aan de rivieren er onder niet.
als je de komma weg haalt zit je redelijk goed. loopt het op als je gas geeft. 2RU spul heb je zelf aangeleverd maar ik geloof er geen zak van. stuur dat ding maar hier heen of meet gewoon even goed. dus gewoon ohm meten.
Ik blij, woon boven de rivieren.
Enne... sorry , maar de 2RU komt volledig bij jou vandaan
Maar.. ik heb al een andere gekocht via 1J5, en als ik van de winter de brom breng voor de 3P kopp en een beetje kietelen, moet je gelijk maar eens even kijken.
Ga toch nie meer rijden.
Ik heb de grondplaat losgehaald en als ik nu de gele draad pak en massa maak op de loshangende grondplaat dan is er verbinding, maw er is een circuit met ohm meten. Geldt ook voor de groene
Volgens mij is dit niet goed, toch