beiden auto,s hebben wel een zelfde beperking.
De cabrio door de geringe ruimte en de touring door juist de laadruimte

Ik ben best wel een muziekliefhebber en hou van lekkere muziek, beiden auto,s hebben een bass probleem
of eigenlijk een bass gebrek.
De cabrio daar wil ik vooral dat het buiten de auto beschaafd blijft zeg maar dat eerst de auto aan ziet komen en tijdens het voorbij rijden pas eventueel wat muziek hoort, en niet eerst een hoop gebonk hoord en 10 minuten later pas de auto ziet

De mogelijkheden zijn erg beperkt er zit nu een composetje in met achter zijpanelen 10 centimeter laag woofertjes van focal in de voetruimte 13 cm midden ook van focal en tegen de vooruit hoog tweeters ook van focal, dit speelt via losse scheidings filters (2 stuks links en rechts apart) via een 5 kanaals magnat versterker van 300 watt.
de radio mp 3 speler met usb was van kenwood , maar deze wordt vervangen voor een clarion dvd speler met navigatie en bleutooth enz. enz. zodat ik alleen dit toestel heb met klapscherm en geen losse carkit en tom tom meer (kijkt wat strakker)
Mijn vraag is kan ik een beschaafde diepe bass uit een makkelijk eruit te nemen op maat basskist halen over de breedte van de koffer met twee woofers.
Bij de touring wil ik het wat simpler houden die heeft in de hoeken van de portieren de originele bmw tweeters in de voetruimte 13 cm midden wn helemaal achterin in het dak laag weet de afmeting even niet de kenwood headunit is 4x 50 watt genoeg voor de touring, maar ik wil meer bass nu heb ik nog 2 jbl woofers liggen wegen denk ik 5 kilo per stuk

nu wil ik deze in de bekisting gaan maken van huiskamer boxen zodat ze als ik iets moet laden ze er zo uit kan pakken
de andere speakers spelen dan op het vermogen van de autoradio deze woofers zouden dan op de magnat van de cabrio gaan spelen op 2 ohm (versterker gebrugt met de versterker op de woofer uitgang op de radio)
als iemand betere ideen heeft hoor ik het graag ,maar wel makkelijk uitneembaar