Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Handyman
500km gereden
Berichten: 985 Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
Locatie: Graft
Bericht
door Handyman » 03 sep 2006, 19:51
Heb je geen internet ?
Hier :
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 03 sep 2006, 22:46
oei! ziet er zeker wel strak uit... maaar...... past het ook?
Handyman
500km gereden
Berichten: 985 Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
Locatie: Graft
Bericht
door Handyman » 04 sep 2006, 09:47
Als de Waal het zegt zal het wel passen, denk ik zo...
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 04 sep 2006, 13:38
Wat kost zoiets?
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 04 sep 2006, 14:33
tja, alles is passend te maken, 't is iig niet plug and play. Als je zoiets wilt, zoek dan een cilinder met dezelfde boring x slag als yamaha. Of iig iets wat erbij in de buurt ligt.
Beter zet je er dan een SB van een kreidler op, dat is nog redelijk plug & play
dewaal
1000km gereden
Berichten: 1111 Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01
Bericht
door dewaal » 04 sep 2006, 18:07
Niels schreef: Wat kost zoiets?
200 - 250 euro ongeveer
als mijn street klaar is ga ik een 2rutje bouwe met een bidalot cilinder erop
pietpoets
Bericht
door pietpoets » 04 sep 2006, 18:08
sb van kreidler is alles behalve plug en play
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 04 sep 2006, 18:08
Maar dat is vast niet plug & play of wel?
Ik neem aan dat je dan gewoon een waterpomp etc. pakt van de nieuwe DT ofzo?
dewaal
1000km gereden
Berichten: 1111 Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01
Bericht
door dewaal » 04 sep 2006, 18:10
nee ik pak een luchtgekoelde cilinder
een racer moet ook nie plug en play zijn
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 04 sep 2006, 18:12
Nee ok!
Wat is dat dan voor materiaal? Aluminium met nicacyl?
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 04 sep 2006, 18:17
pietpoets schreef: sb van kreidler is alles behalve plug en play
meer plug en play als zo'n watergekoelde...
Voor een normale breitwand hoef je niet eens de tapeinden te verzetten, dat past gewoon praktisch.
dewaal
1000km gereden
Berichten: 1111 Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01
Bericht
door dewaal » 04 sep 2006, 18:19
ja die zijn van alu en hebbe een nicasil wand
past niet zomaar op een fs1 tapendjes moeten worden verzet
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 04 sep 2006, 18:21
Is voor het verzetten van de tapeinden nog wel genoeg "vlees"?
Mijn ervaring is namelijk dat als je tapeind bijvoorbeeld af is gebroken in het blok, je niet veel ruimte hebt om het gat bijvoorbeeld M8 op te tappen en er een helicoil in te zetten
Dan boor je er al snel doorheen
dewaal
1000km gereden
Berichten: 1111 Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01
Bericht
door dewaal » 04 sep 2006, 18:23
natuurlijk is er plek zat vdt vdt heeft ook zon cilinder op zijn fs1 staan dat ding loopt als vergif
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 04 sep 2006, 18:25
Zonder het carter bij te lassen oid?
Dan kan ik 't misschien ook wel proberen
Maarja ik vind 't wel veel geld voor iets waarvan niet van tevoren vaststaat dat het past