NIX schreef:Ja. Je mag je oude F5B ook aan mij geven.
Ik heb al meer vraag gehad naar die F5B . Staat nu een week in de cola om wat los te weken en gaat daarna toch maar weer in de bak als reserve. Wie wat bewaard die heeft wat.
ik heb een oude imi fs1 cilinder erop liggen.
Is mooi afgewerkt, rijdt lekker en goed door, nog nooit een warmloper gehad, ...
Laatst heb ik een nieuwe imi f5b 60cc gekocht (ergens bij) en die spoelpoorten zijn echt belabberd... K ga hem zelf wat af proberen te werken zodat hij het hopelijk lekkerder zal doen
Camiel schreef:ik heb een oude imi fs1 cilinder erop liggen. Is mooi afgewerkt, rijdt lekker en goed door, nog nooit een warmloper gehad, ...
Laatst heb ik een nieuwe imi f5b 60cc gekocht (ergens bij) en die spoelpoorten zijn echt belabberd... K ga hem zelf wat af proberen te werken zodat hij het hopelijk lekkerder zal doen
Ik ook, heb daarmee een zeer lichte warmloper gehad, maar kwam meer door valse lucht
Camiel schreef:ik heb een oude imi fs1 cilinder erop liggen. Is mooi afgewerkt, rijdt lekker en goed door, nog nooit een warmloper gehad, ...
Ik ook, heb daarmee een zeer lichte warmloper gehad, maar kwam meer door valse lucht
edit: gaat over de 60cc F5B
Ik hoor hier niemand vertelen hoe goed of slecht de 70 cc is, (kwam uit Almere)
edit: gaat over de 60cc F5B
Ik hoor hier niemand vertelen hoe goed of slecht de 70 cc is, (kwam uit Almere)
ja dat klopt.
omdat een 70cc niet bestaat, hahaha
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb hier nog een geslepen FS1 cilinder liggen 44 mm
die zat bij een partijtje onderdelen, maar die wanden zijn zo dun
die durf ik er niet op te zetten
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
pee67 schreef:Ik heb hier nog een geslepen FS1 cilinder liggen 44 mm die zat bij een partijtje onderdelen, maar die wanden zijn zo dun die durf ik er niet op te zetten
Die wil ik wel ff voor je testen op de fs1 van Sjoerd