378 slaat af bij hoge toeren
- christjan
- Aan het inrijden
378 slaat af bij hoge toeren
Mijn fs1 378 loopt de eerste 2km. perfect. Als hij warm is stopt hij in de 4de versnelling bij hoge toeren in een keer.
Drijf een stukje uit en laat de koppeling weer opkomen bv. in zijn 2 en rijd weer vrolijk verder ,tot hij weer in zijn 4 staat met hoge toeren.
wie kan mij hierbij helpen?
Drijf een stukje uit en laat de koppeling weer opkomen bv. in zijn 2 en rijd weer vrolijk verder ,tot hij weer in zijn 4 staat met hoge toeren.
wie kan mij hierbij helpen?
- NIX
- 10000km gereden
- christjan
- Aan het inrijden
NIX schreef:Valt hij uit, dus draait de motor wel zonder dat hij aandrijft, of loopt hij warm, dus blokkert de motor echt en moet je de koppeling inknijpen omdat je anders vrij snel stil staat?
Nee het is geen aan of vastloper, raar het lijkt wel of het contact afgezet word,is wel alleen bij hoge snelheid 65a70 km en hoge toeren, maar haald de 80 wel (70 cc en homoet )
- christjan
- Aan het inrijden
- christjan
- Aan het inrijden
Brandstof eruit gehaald en alles schoon gemaakt (zeer licht vervuild) maakte weer niets uit!marco schreef:In zijn 4 op hoge toeren verbruikt die de meeste brandstof.
Toen de cilinder eraf gehaald en de zuigerveer zat vastgeplakt aan de zuiger door een plakkerige ,stroopachtige substantie, zit ook op de drijfstang.
Waar komt dit weer vandaan ?
- NIX
- 10000km gereden
Dat is halfverbrande olie. Het lijkt erop dat je te rijk mengt of de carb te rijk hebt staan. Voor we je aan de carb laten prutsen, staat de ontsteking goed? Anders heeft rommelen aan de carb geen zin. Ook zou ik graag horen wat voor mengverhouding je in je tank hebt zitten.
Kijk eerst even in de FAQ.
- christjan
- Aan het inrijden
Ik meng al jaren 1op20,soms iets meer olie, ik heb een nieuwe cilinder besteld,had best veel geleden doordat de zuigerzeer is blijven plakken. Ik heb nog nieuwe imi. contactpuntjes leggen maar wil eerst de nieuwe cilinder met zuiger proberen. Aan de afstelling van de carburateur heb ik niets gedaan ,loopt al jaren perfectNIX schreef:Dat is halfverbrande olie. Het lijkt erop dat je te rijk mengt of de carb te rijk hebt staan. Voor we je aan de carb laten prutsen, staat de ontsteking goed? Anders heeft rommelen aan de carb geen zin. Ook zou ik graag horen wat voor mengverhouding je in je tank hebt zitten.
-
- 5000km gereden
- NIX
- 10000km gereden