haha ik wist dat iemand over die boutjes ging beginnen goed gezien, maar de camera heeft die kleur een beetje vertekend (in t echt zijn ze zilver met een beetje rooiige glans) en daarnaast vind ik het wel leuk dat sommige dingetjes nog een beetje "karakter" hebben. Vind het eigenlijk al een beetje te ver gegaan nu qua nieuwigheid..
stevenoliemans schreef:haha ik wist dat iemand over die boutjes ging beginnen goed gezien, maar de camera heeft die kleur een beetje vertekend (in t echt zijn ze zilver met een beetje rooiige glans) en daarnaast vind ik het wel leuk dat sommige dingetjes nog een beetje "karakter" hebben. Vind het eigenlijk al een beetje te ver gegaan nu qua nieuwigheid..
ah oke ik snap je bedoeling. Je kan btw mooi fotograferen
oei heb toch wel een paar modelletjes minder. a200 geloof ik geen live view, video en andere leuke snufjes. but it does the trick heb overigens wel goeie lenzen van minolta erop, die had ik nog liggen; vandaar dat ik voor de alpha body was gegaan omdat die compatibel was met minolta.
stevenoliemans schreef:oei heb toch wel een paar modelletjes minder. a200 geloof ik geen live view, video en andere leuke snufjes. but it does the trick heb overigens wel goeie lenzen van minolta erop, die had ik nog liggen; vandaar dat ik voor de alpha body was gegaan omdat die compatibel was met minolta.
ja daar zou ik eerst ook mee beginnen, maar toch wat meer geld uitgegeven voor die 500 .
zeker geen spijt van tot nu toe.
wat voor lens is dat?
ik ben ook een beetje zoekende naar een andere lens, gelukkig zit bij sony al zowat alles in de body