fs1 2ru restauratie

Alles over de techniek en sleutelen
Arnoute

Bericht door Arnoute »

tandwiel ziet er redelijk goed uit, allesinds nog 1000km en met goed onderhoud nog wat meer :D
verder goed bezig!
idd wel prijzige cilinder!
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

zeer netjes.; tip, poets meteen ff je geroeste boutjes die je monteerd of haal een inbus setje. Dat maakt het helemaal af :-)
Stevie

Bericht door Stevie »

haha ik wist dat iemand over die boutjes ging beginnen ;) goed gezien, maar de camera heeft die kleur een beetje vertekend (in t echt zijn ze zilver met een beetje rooiige glans) en daarnaast vind ik het wel leuk dat sommige dingetjes nog een beetje "karakter" hebben. Vind het eigenlijk al een beetje te ver gegaan nu qua nieuwigheid..
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

en die cilinder, was dat met zuiger enal? of alleen cilinder +kopje?
Stevie

Bericht door Stevie »

zuiger, cilinder, nieuw lagertje, pakkingen, bouten, etc. vrijwel alles vanaf de voetpakking tot bougie.
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

stevenoliemans schreef:zuiger, cilinder, nieuw lagertje, pakkingen, bouten, etc. vrijwel alles vanaf de voetpakking tot bougie.

ok ja, ga ik eens voor kijken.
Ik neem aan dat je er nog niet mee gereden hebt, en de prestaties nog niet kent. :P
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

stevenoliemans schreef:haha ik wist dat iemand over die boutjes ging beginnen ;) goed gezien, maar de camera heeft die kleur een beetje vertekend (in t echt zijn ze zilver met een beetje rooiige glans) en daarnaast vind ik het wel leuk dat sommige dingetjes nog een beetje "karakter" hebben. Vind het eigenlijk al een beetje te ver gegaan nu qua nieuwigheid..

ah oke :D ik snap je bedoeling. Je kan btw mooi fotograferen
Stevie

Bericht door Stevie »

thanks! ligt ook voor een groot deel aan de camera natuurlijk..
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

wat voor heb je?
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

wat voor heb je?
Stevie

Bericht door Stevie »

sony spiegelreflex

iemand enig idee wat voor sproeier hier het beste op zou passen om mee te beginnen? heb gewoon nog de originele 10mm carburateur van Mikuni.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden

ik ook!!!
wat voor?
ik heb een a-500
Stevie

Bericht door Stevie »

oei :D heb toch wel een paar modelletjes minder. a200 geloof ik geen live view, video en andere leuke snufjes. but it does the trick ;) heb overigens wel goeie lenzen van minolta erop, die had ik nog liggen; vandaar dat ik voor de alpha body was gegaan omdat die compatibel was met minolta.

sproeiermaat, iemand?
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

120-130 ongeveer met een 10mm.
Yamaha Sheriff 1981
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden

stevenoliemans schreef:oei :D heb toch wel een paar modelletjes minder. a200 geloof ik geen live view, video en andere leuke snufjes. but it does the trick ;) heb overigens wel goeie lenzen van minolta erop, die had ik nog liggen; vandaar dat ik voor de alpha body was gegaan omdat die compatibel was met minolta.

ja daar zou ik eerst ook mee beginnen, maar toch wat meer geld uitgegeven voor die 500 ;) .
zeker geen spijt van tot nu toe.
wat voor lens is dat?
ik ben ook een beetje zoekende naar een andere lens, gelukkig zit bij sony al zowat alles in de body
Plaats reactie