andere tijden

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

bob en ik zagen er écht geen, bob reed voorop dus scheurde lekker door, maar ikmoest vol in de ankers slippend omdat Jet ons wat te kijken wou geve... :roll:
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

:lol: zalige verhalen hier!
Mijn kijk op het verkeer komt wel zowat met Arnou/Camiel/nick overeen.
Je hebt vaak van die automobilisten die uit een straat komen en denken 'ooh voor de brommertje kan ik nog snel'.
Maar ze beseffen niet dat we eigenlijk even snel rijden als een auto (waarvoor ze wel zouden wachten).
Daar kan ik me enorm aan ergeren, maar ik let er wel op. Als je met de auto begint te rijden merk je ook wel dat je niet alles kan zien (wat vaak verwacht wordt).
Dus gewoon altijd voor jezelf EN die andere uitkijken.

On topic: Als ik die verhalen van men pa hoor wou ik ook dat ik vroeger geleefd had.
Voorbeelden:
- op 14jarige leeftijd van Mechelen naar de zee rijden met vrienden op mobyletten.
- Een oude flandria parisienne kopen voor 5 frank en dan wat mee gaan crossen met vrienden (opzich ook wel zonde :P )
- Een TOEN AL oude kreidler florett gedumpt vinden onder een brug, blijft een week staan, dan toch eens trappen en gaan :lol:

Amper politie enzovoorts... Nu is hier verdomd veel politie :shock: (maar bijna nooit met rolletjes tot hiertoe...)
Arnoute

Bericht door Arnoute »

mijn stiefpa reed vroeger met een MT5 en vele van zijn vrienden, eigenlijk bijna iedereen reed wel met een crossbrommer, ER, DT,....
en de politie stond altijd buiten school in de straat te wachten op de brommers en echt iedereen ging met hun cross door de patattenvelden net naast de school en de politie stond daar.... :P
of mijn nonkel ging vroeger met een solex naar school en ze wilden hem ook op de rollen zetten, maar dat ding was niet in gang te krijgen op een rol :P en de politie vroeg hem hoe rap hij ging en mijne nonkel "aja, rijdt ermee en ge gatet zien e" en de politie is bijna op zijn neus gegaan doordat het wat had geregend :lol:

nog een:
Dreetn veugelteetn (=dries vogeleten)
reed vroeger met een RD en hij werd tegengehouden door de politie(na 30m te ver remmen omdat zijn remmen niet gingen) en die flik: "u lichten gaan niet!"
dreetn: "ja natuurlijk niet, er hangen geen aan!" en hij reed door :P
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

Mijn pa reed met een yamaha dt 50, volledig opgevoerd.
Maakte hij eens wat te veel lawaai, politie stond er met rollerbank.
Hij heeft ze kunnen afbluffen met het feit dat hij in Frankrijk was ingeschreven.
Maw heeft flink zitten bluffen en zich eruit gelult.
Als je dat nu probeert halen ze de matrak boven... :roll:
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

als je je nu ergens onder uit probeert te lullen dan gaan ze zeiken over alles en dan gaan ze alles nakijken....
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Camiel schreef:als je je nu ergens onder uit probeert te lullen dan gaan ze zeiken over alles en dan gaan ze alles nakijken....

Ja, maar de truc is, ze willen iets fout ontdekken, zorg dan dat het je snelheid niet is.
Sam heeft me zoiets verteld...
Hier in belgië zijn het wel meestal retards hoor...
wiebo
500km gereden
500km gereden

Bericht door wiebo »

Arnoute schreef:mijn stiefpa reed vroeger met een MT5 en vele van zijn vrienden, eigenlijk bijna iedereen reed wel met een crossbrommer, ER, DT,....
en de politie stond altijd buiten school in de straat te wachten op de brommers en echt iedereen ging met hun cross door de patattenvelden net naast de school en de politie stond daar.... :P
of mijn nonkel ging vroeger met een solex naar school en ze wilden hem ook op de rollen zetten, maar dat ding was niet in gang te krijgen op een rol :P en de politie vroeg hem hoe rap hij ging en mijne nonkel "aja, rijdt ermee en ge gatet zien e" en de politie is bijna op zijn neus gegaan doordat het wat had geregend :lol:

nog een:
Dreetn veugelteetn (=dries vogeleten)
reed vroeger met een RD en hij werd tegengehouden door de politie(na 30m te ver remmen omdat zijn remmen niet gingen) en die flik: "u lichten gaan niet!"
dreetn: "ja natuurlijk niet, er hangen geen aan!" en hij reed door :P

Ik geloof dat ik oud begin te worden. De MT5 was in onze ogen hetzelfde als wat nu de scooter is. Wij wilden er niet op gezien worden.
Arnoute

Bericht door Arnoute »

kan zijn dat hij ook met een er of dt reed hoor, weet niet welke precies hij reed, maar hij somde die 3 op, :D
Arnoute

Bericht door Arnoute »

the_destroyers schreef:
Camiel schreef:als je je nu ergens onder uit probeert te lullen dan gaan ze zeiken over alles en dan gaan ze alles nakijken....

Ja, maar de truc is, ze willen iets fout ontdekken, zorg dan dat het je snelheid niet is.

hier proberen ze je altijd op de rollen te zetten, zowiezo...
maar ik heb onlangs van iemand gehoort dat als ze je tegenhouden en vragen om op de rollen te staan dat je kan weigeren als je zegt dat je weg moet/ afspraak hebt.
en al zeker als je niet langs de rollen rijdt, maar ze je ergens van de weg plukken en vragen om mee te rijden. Normaal gezien mag je weigeren, weet natuurlijk niet of dit klopt, maar hij gaf het voorbeeld:
als ze je vragen om mee te gaan op de rollen in brussel, ga je mee gaan?
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Arnoute schreef:
the_destroyers schreef:

maar ik heb onlangs van iemand gehoort dat als ze je tegenhouden en vragen om op de rollen te staan dat je kan weigeren als je zegt dat je weg moet/ afspraak hebt.
en al zeker als je niet langs de rollen rijdt, maar ze je ergens van de weg plukken en vragen om mee te rijden. Normaal gezien mag je weigeren, weet natuurlijk niet of dit klopt, maar hij gaf het voorbeeld:

gewoon vragen of je morgen mag langskomen, en rustig wegrijden, en niet in de toeren janken... :baas:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

Arnoute schreef:
the_destroyers schreef:

kdenk da ge er wel vanuit kunt gaan da da zever is.
Als ze je tegenhouden om te blazen moogde ook nie verder rijden omda ge weinig tijd hebt za, dus weinig geloofwaardig.
ik heb tot nu toe nog nooit rollenbank tegengekomen en heb ongeveer een 10000 km met de brommer gedaan, wel vooral snachts, da helpt wel
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Yamaha rd50m schreef:
Arnoute schreef:
the_destroyers schreef:

kdenk da ge er wel vanuit kunt gaan da da zever is.
Als ze je tegenhouden om te blazen moogde ook nie verder rijden omda ge weinig tijd hebt za, dus weinig geloofwaardig.
ik heb tot nu toe nog nooit rollenbank tegengekomen en heb ongeveer een 10000 km met de brommer gedaan, wel vooral snachts, da helpt wel

:lol::lol: s'nachts zie ik ze nog niet controleren, maar wie weet. Ik ben al 2maal tegengehouden, maar zonder consequenties. :cheers:
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Yamaha rd50m schreef:heb ongeveer een 10000 km met de brommer gedaan, wel vooral snachts, da helpt wel

:lol:
Yamaha Sheriff 1981
nieknatuurlijk
2500km gereden
2500km gereden
Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen

Bericht door nieknatuurlijk »

ik rij ook meestal snachts hoor :lol:
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

snachts en savonds eerder alcoholcontrole ipv snelheid idd :P
Plaats reactie