Ik ben er wel achter bij mijn ontsteking denk ik ... Spie was door midden ... ene helft zat in mn kruk andere in mn vliegwiel. Zo kijken of ik zelf een spie kan zagen !
Wat een gezeik was het zeg, maar goed. we pruttelen, gelijk demper dr uit geschroefd (maakt dat uit als je aan het in rijden bent ? ) voor een mooi donker geluid ^^
Wat een gezeik was het zeg, maar goed. we pruttelen, gelijk demper dr uit geschroefd (maakt dat uit als je aan het in rijden bent ? ) voor een mooi donker geluid ^^
ZOnder demper rijd ie bij mij zelfde, en heel mischien wel beter, en 't geluid is zeker mooier!! Vriend van mij (met een tupperware) woont ongeveer 800 meter, met huizen en zo er tussen van mij vandaan, en als hij buiten is kan hij horen als ik die van mij start
Hmhm, ik heb m eraf geschroefd en t maakt een grandioos geluid !
Maar is het erg voor het inrijden, heb er nu namelijk 50 km opzitten schat ik en hij reed perfect, 1 keer stil komen te staan, maar toen ik 2 sec daarna mn kick naar benee duwde blijf de zuiger nog 3 keer op en neer gaan ! Dus t was geen warmloper
Je kan van te voren nooit zeggen welke sproeier je nodigt hebt, dat is giswerk. Ik zou met inrijden je brommer wat rijker afstellen. Na het inrijden kan je experimenteren met een kleinere sproeier
Heb een tijdje met die b9 gereden, maakte voor mij helemaal niets uit (A). Reed hetzelfde als de b8 ...
Enkel doet mn kick nu raar, als ik m naar benee duw hoor je een enorm schrapend geluid ! Maar als hij stationair loopt hoor je niets, evenals bij het rijden ...