Heb je m aan de praat, vonkt hij goed als je je kabel tegen je kop houd, hij vonkt goed als je je bougie tegen de kop houdt. Stop je je bougie erin en dan proberen te starten (lees aanlopen, want mn kick is weilen) doet hij geen ruk Vervolgens weer checken of ik een vonk heb, en dan noppes ... Kunnen we weer van voor af aan beginnen met stellen...
Ik sla morgen ook wel even 2 nieuwe bougies in Ben ik er zeker van dat dat niet het probleem is Bobine heb ik ook nog liggen, dus we kunnen flink wat switchen
op de meeting deed ie het uiteindelijk weer na een nieuwe bougie maar daarna op de weg terug hield hield ie weer mee op en daarna deed ie ook vet moeilijk
ik heb er nu een dikke auto bobine in zitten en hier rijd ie perfect mee,
als je puntjes op tijd staan zal ik die ander bobine proberen en wel goed vast bouten wat dit deden we op de meeting niet waardoor hij het nog steeds niet deed
nou ik moetst he een beetje aan passen omdat er geen massa maar een losse min aan zat maar dat hangt natuurlijk af welke bob je hebt
en om dat ie zo groot was kreeg ik hem heel moeilijk in het frame.
die van mij is eigenlijk ook geen 6 v maar iets van 8 9 V, hij werd namelijk met een weerstand geschakeld om er een 12 v van te maken maar bij mij loopt ie perfect ook al heeft ie 20 jaar in de schuur gelegen
Pas had ik ook kei veel gezeik met mn onsteking.. Ik had dus een nieuwe ontsteking gebouwd en hij deed het dus gewoon niet. Alleen een hele vonken regen tussen de punten gaf ie en ik wist zeker dat alles goed zat.. na dagen zoeken vonden we het eindelijk in mn kabelboom zat tussen de draad van de bobine een soort diode haal ik hem ertussenuit.. huppa, dikke knetterende vonk.. heeft iemand hier eerder van gehoord?