ik kies ----oorlog en geouwehoer topic-----

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

heb je wel al geld/voorschot ?
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Nee, heb niets. Maar hij ook niet. Ik heb alle papieren nog.
Heb even zitten denken om het af te blazen, maar ik geef hem één kans. Als hij weer gaat zeiken, gaat het over en ga ik naar de volgende van de 20 reacties.
Alleen jammer dat het mij het beste uit komt om het vandaag te regelen.
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

gewoon de afgesproken 175 aanhouden, anders hup oprotten jij, ik heb nog genoeg anderen, en dan verkoop je hem aan de eerste die langs kan komen ;)
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

marco schreef:Een fransman zou dat in hun land nooit doen.

Das wel waar!
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Wij hadden ook ooit een man iets gevraagd... Ook de foute weg, maar we gebruikte ons eigen gezond verstand en we zagen dat zijn uitleg totaal niet klopte met de kaart... Dus niet naar hem geluisterd :)

Dus een tip:

Schat de andere goed in, denk zelf goed na, en maak een verstandige beslissing. Vraag desnoods nog een andere persoon verderop
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Jeti schreef:Jonge jonge wat een flapdrol..

Kom ik aan.. Een man van in de 60 met zijn sjaggie half uit zn bek.. "oh ik dacht dat hij zwart was, wat een schilderij. In die kleur is hij niet te verkopen" bladiebla
continu zeiken over de kleur en de verf die ik heb gebruikt.. Hij keek opgelucht toen ik zei dat ik hem niet geschuurd had :P
Hij wilde 150 geven. Nee, doe ik hem niet voor weg (aangezien ik erg veel reacties heb gekregen.) "mensen bieden en reageren maar, maar ze komen nooit. zeker allemaal buitenlanders die gereageerd hebben? die zijn niet te vertrouwen."
:shock:
Toen wilde hij toch een stukje rijden.. Wil hij keren, rijdt hij hem ff in 50 cm sneeuw!! "oh nu zitten we vast" DUH !!

Uiteindelijk aangegeven dat hij wel voor 180 mag als minimale. Komt ie nog met 160. Nou, dan gaat het over. Hand gegeven en elkaar bedankt.
Stap ik in, wil ik wegrijden. "okay, 175 dan."
Ok, is goed.
Dan zegt ie "laat hem hier maar staan, ik haal hem vanmiddag op. Ik betaal wel."
Zeg ik "kom hem dan vanmiddag maar bij mij thuis ophalen, dan hoef ik nu niet te lopen, maar dan kunnen we hem nu wel alvast overschrijven"
Hij "oh shit ik ben mijn rijbewijs vergeten." :?

Nu komt hij, als het goed is, vanmiddag weer naar het postkantoor zodat we hem over kunnen schrijven en hij hem mee kan nemen op de trailer. Eerst zien, dan geloven.
Tsjongejonge. Echt niets voor mij dat verkopen.

:fu: :bla: :ruk:

En nu heeft die eikel gewoon niets meer laten horen. Ga naar de 2e dan maar.
:fu: :fu: :fu:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Tja, gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt. Als er iemand een auto komt kopen bij mij o.i.d., en hij zegt dat 'ie hem morgen ofzo wel op komt halen, en heeft nog niks betaald, dan is 'ie wat mij betreft nog steeds te koop. Wie het eerst met geld komt, die krijgt hem, zo simpel is het.
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Camiel schreef:Wij hadden ook ooit een man iets gevraagd... Ook de foute weg, maar we gebruikte ons eigen gezond verstand en we zagen dat zijn uitleg totaal niet klopte met de kaart... Dus niet naar hem geluisterd :)

Dus een tip:

Schat de andere goed in, denk zelf goed na, en maak een verstandige beslissing. Vraag desnoods nog een andere persoon verderop

:baas:
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Ik wil zelf met vrienden op brommervakantie :P Onderweg is gewoon kaart volgen, maar in grotere steden/dorpen kan het wat lastiger zijn, dus dan is die tip zeer handig :P
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Camiel schreef:Ik wil zelf met vrienden op brommervakantie :P Onderweg is gewoon kaart volgen, maar in grotere steden/dorpen kan het wat lastiger zijn, dus dan is die tip zeer handig :P

Is wel waar, moet ik toch ook eens doen, en kheb 2vrienden met kreidlers die dat wel zien zitten!
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Tombo schreef:Tja, gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt. Als er iemand een auto komt kopen bij mij o.i.d., en hij zegt dat 'ie hem morgen ofzo wel op komt halen, en heeft nog niks betaald, dan is 'ie wat mij betreft nog steeds te koop. Wie het eerst met geld komt, die krijgt hem, zo simpel is het.

Ik heb iemand anders gebeld die zei dat zijn auto (oldtimer) kapot was en op zoek was naar een goedkope tijdelijke auto. Daarna wil hij hem naar de sloop brengen. Klonk als een gewone man.
Ga hem nu tot woensdag voor hem vasthouden, dan komt hij. (hij wilde morgen komen, maar dan ben ik werken)
Ben benieuwd..
Hij zei nog wel "Als een vrouw zegt dat het een goede auto is, dan vertrouw ik dat wel. Bij handelaars weet je het maar nooit" :P
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

neem de pepperspray maar mee dan :lol: :lol:
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Camiel schreef:neem de pepperspray maar mee dan :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Goed plan! Dan zal hij hem zeker kopen, als je dat gebruikt!!!!
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

@Jet gewoon aan iemand anders verkopen die wel serieus is en de 200 euro wil betalen.

Ik zelf zou er iets van 225/250 voor vragen en dan voor 200 verkopen ze gaan toch altijd afdingen.
Yamaha Sheriff 1981
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

marco schreef:@Jet gewoon aan iemand anders verkopen die wel serieus is en de 200 euro wil betalen.

Ik zelf zou er iets van 225/250 voor vragen en dan voor 200 verkopen ze gaan toch altijd afdingen.

Is wel waar wat marco zegt...
Gesloten