ik kies ----oorlog en geouwehoer topic-----
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 5000km gereden
-
- 5000km gereden
Wij hadden ook ooit een man iets gevraagd... Ook de foute weg, maar we gebruikte ons eigen gezond verstand en we zagen dat zijn uitleg totaal niet klopte met de kaart... Dus niet naar hem geluisterd
Dus een tip:
Schat de andere goed in, denk zelf goed na, en maak een verstandige beslissing. Vraag desnoods nog een andere persoon verderop

Dus een tip:
Schat de andere goed in, denk zelf goed na, en maak een verstandige beslissing. Vraag desnoods nog een andere persoon verderop
- Jeti
- 17500km gereden
Jeti schreef:Jonge jonge wat een flapdrol..
Kom ik aan.. Een man van in de 60 met zijn sjaggie half uit zn bek.. "oh ik dacht dat hij zwart was, wat een schilderij. In die kleur is hij niet te verkopen" bladiebla
continu zeiken over de kleur en de verf die ik heb gebruikt.. Hij keek opgelucht toen ik zei dat ik hem niet geschuurd had
Hij wilde 150 geven. Nee, doe ik hem niet voor weg (aangezien ik erg veel reacties heb gekregen.) "mensen bieden en reageren maar, maar ze komen nooit. zeker allemaal buitenlanders die gereageerd hebben? die zijn niet te vertrouwen."
![]()
Toen wilde hij toch een stukje rijden.. Wil hij keren, rijdt hij hem ff in 50 cm sneeuw!! "oh nu zitten we vast" DUH !!
Uiteindelijk aangegeven dat hij wel voor 180 mag als minimale. Komt ie nog met 160. Nou, dan gaat het over. Hand gegeven en elkaar bedankt.
Stap ik in, wil ik wegrijden. "okay, 175 dan."
Ok, is goed.
Dan zegt ie "laat hem hier maar staan, ik haal hem vanmiddag op. Ik betaal wel."
Zeg ik "kom hem dan vanmiddag maar bij mij thuis ophalen, dan hoef ik nu niet te lopen, maar dan kunnen we hem nu wel alvast overschrijven"
Hij "oh shit ik ben mijn rijbewijs vergeten."![]()
Nu komt hij, als het goed is, vanmiddag weer naar het postkantoor zodat we hem over kunnen schrijven en hij hem mee kan nemen op de trailer. Eerst zien, dan geloven.
Tsjongejonge. Echt niets voor mij dat verkopen.
![]()
![]()
En nu heeft die eikel gewoon niets meer laten horen. Ga naar de 2e dan maar.

- Tombo
- 17500km gereden
-
- 5000km gereden
Camiel schreef:Wij hadden ook ooit een man iets gevraagd... Ook de foute weg, maar we gebruikte ons eigen gezond verstand en we zagen dat zijn uitleg totaal niet klopte met de kaart... Dus niet naar hem geluisterd
Dus een tip:

-
- 5000km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Tombo schreef:Tja, gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt. Als er iemand een auto komt kopen bij mij o.i.d., en hij zegt dat 'ie hem morgen ofzo wel op komt halen, en heeft nog niks betaald, dan is 'ie wat mij betreft nog steeds te koop. Wie het eerst met geld komt, die krijgt hem, zo simpel is het.
Ik heb iemand anders gebeld die zei dat zijn auto (oldtimer) kapot was en op zoek was naar een goedkope tijdelijke auto. Daarna wil hij hem naar de sloop brengen. Klonk als een gewone man.
Ga hem nu tot woensdag voor hem vasthouden, dan komt hij. (hij wilde morgen komen, maar dan ben ik werken)
Ben benieuwd..
Hij zei nog wel "Als een vrouw zegt dat het een goede auto is, dan vertrouw ik dat wel. Bij handelaars weet je het maar nooit"

-
- 5000km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank
-
- 5000km gereden