Moet je kijken wat ik gekocht heb V6.2

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Monkeymadness

Bericht door Monkeymadness »

nou ja, ik ga het proberen in ieder geval...

ik heb nu al het probleem dat er koplamporen op zitten van de onderkant van de kroonplaat tot de bovenkant van het T-stuk... en dan ben ik benieuwd wat ik daarachter ga vinden...
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

Monkeymadness schreef:nou ja, ik ga het proberen in ieder geval...

ik heb nu al het probleem dat er koplamporen op zitten van de onderkant van de kroonplaat tot de bovenkant van het T-stuk... en dan ben ik benieuwd wat ik daarachter ga vinden...

Je zal er zoizo wel iets mooi van kunnen maken denk ik :wink:
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Monkeymadness schreef:klopt! ik ga hem nog wel een andere kleur maken, de enige kleur die cool is voor een cafe-racer: matzwart

Matzwart is :baas:
Yamaha Sheriff 1981
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Mijn laatste aanschaf:

Afbeelding
Kijk eerst even in de FAQ.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Mooi ding. Met dat ding heb ik iemand eens bijna knock out geslagen, die ging achter mij staan toen ik een iets te dik stuk plaatstaal door midden probeerde te knippen :D
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

een mooie grote 8)
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Size does matter.
Kijk eerst even in de FAQ.
Frederik
250km gereden
250km gereden

Bericht door Frederik »

Afbeelding
By frederikthys at 2010-07-17
Afbeelding
By frederikthys at 2010-07-17
Ford Capri 3 :D
1.6 s met 88pk :D
van '78 :)

en roest... :(
4 rotte plekken, binnenkant motorkap, beide voorspatborden helemaal vanvoor, en onder de passagier zijn voeten. De eerste 3 lap ik nu nog op, het 4de wordt fantsoenlijk gemaakt. Ik ben wel van plan om hem in de winter volledig te laten spuiten
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

vet! :D
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
geo

Bericht door geo »

altijd al een dikke bak gevonden (capri) :)
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

ge weet toch da er twee verschillende plate ophange :P
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

Yamaha rd50m schreef:ge weet toch da er twee verschillende plate ophange :P

Ja den achterkant is oldtimer en de voorkant nog niet, hahaahah :lol:
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

Voor hoeveel heb je die gekocht?:D
Is echt een super grave auto 8) zo'n capri
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Tof, een capri!
Ik ben eens met een klasgenoot van me wezen kijken naar eentje. Ding was alleen katsverrot :( maar dat waren ze bijna allemaal als je een betaalbare capri wilde
Frederik
250km gereden
250km gereden

Bericht door Frederik »

hij vroeg 2500, en ik had 2125 geboden, maar toen ik daar was, bleek de "vliegroest" hier en daar toch wel heel erg te zijn worden
uiteindelijk voor 1950 kunnen meenemen

was nogal een avontuur, de auto gekocht in passendaele (200 km van hier). Eerst had ik afgesproken om hem in het weekend te komen halen, en had ik via-via nogal goedkoop een autoremork kunnen huren. Nu bleek vrijdagmiddag om 2 uur plots dat die remork toch het hele weekend al verhuurd was, maar ik kon hem vrijdagavond nog wel meenemen. De mensen van wie ik de capri kocht, hebben een frituur, en vrijdagavond is toch wel een van de drukste avonden, maar het moest wel, want het ging niet anders.
Daar aangekomen eerst de auto goed bekenen enzo, en daarna kon ik een testrit maken. De auto stond in een nogal heel krappe parkeerplaats, en zonder stuurbekrachtiging is het niet echt simpel, maar ik was dan toch vertrokken. Het eerste wat mij al opviel, was dat de km teller niet werkte, en das anders toch wel handig als je op de openbare weg aan het rijden bent, maar voor de rest was alles nog wel in orde (motor, versnellingsbak, remmen).
Maar uiteindelijk gekocht, opgeladen en vertrokken. We waren nog geen 10 km op de autosnelweg, en PATS klapband op de remork (= aanhangwagen) .Een reservewiel zat er gelukkig genoeg bij, maar geen wielsleutel, en de sleutel van de trekkende jeep was natuurlijk een andere maat. In de capri ook geen sleutel gevonden (maar achteraf bleek dat die er toch in zat), gelukkig genoeg stonden we vlak bij een boerderij, en had die nog een sleutel. De capri moest wel afgeladen worden om bij het reservewiel te kunnen (en dat vlak naast een autosnelweg!)
pas om half 1 's nachts waren we terug

nu staat hij dus thuis en heb ik 4 rotte plekken gevonden die dringend aandacht nodig hebben, en waarvan ik 1 zo snel mogelijk (morgenvroeg rij ik naar een carrosier) ga laten maken, de rest kan ik zelf voorlopig oplappen, en dan in de winter wordt hij volledig (echt volledig, alles gaat eruit) herspoten.

hier is nog een filmpje van die capri van een paar jaar geleden,

de vlammenwerpinstallatie zat er nog volledig in, maar de politie was er niet echt blij mee, en ik heb het ondertussen er ook al volledig uitgehaald
Gesloten