
west vlaanderen, niet ver van izegem en roeselare
nieknatuurlijk schreef:moet je trouwens geen scherp ijzer gebruiken, anders beun je dat stukje zo door dat plastic heen, je zou het denk het eerst kunnen testen door er een stukje in te leggen enz
zeker wel een vet idee
Twowheeler schreef:4 amp/hour @ 10 hour rate.
MarcoFs1 schreef:Ben benieuwd:)
Kan ik eindelijk eens normaal rijden,
heb nu tw 10 voor en 41 achter,
Rijd voor geen meter..
En dat luchtfilter begrenzen?
Werkt dat niet?
GR Marco
YamaSam schreef:MarcoFs1 schreef:Ben benieuwd:)
Kan ik eindelijk eens normaal rijden,
heb nu tw 10 voor en 41 achter,
Rijd voor geen meter..
En dat luchtfilter begrenzen?
Werkt dat niet?
GR Marco
10-41??
wow man, hier is het 15-39! jij moet toeren draaien als een draaimolen!
Niels schreef:Twowheeler schreef:4 amp/hour @ 10 hour rate.
Bij een 4Ah accu op 10 uur levert ie 10 uur lang constant (4A/10 =) 400mA
In dat geval is het vermogen (P=U.I --> 6*0,4 =) 2,4W![]()
Maar eigenlijk is het geleverde vermogen afhankelijk van wat (hoeveel stroom/spanning) de schakeling nodig heeft die op de accu zit aangesloten, dus simpelweg uitgaan van 4A bij 10 uur is niet echt dé manier![]()
Tenzij je echt alleen die accu wil gebruiken voor die elektromagneet?
En kan je die elektromagneet niet normaal uit zetten?
Dus als je rijdt, dat hij dan niet continu aan hoeft te staan, maar dat je hem alleen maar aan zet als je begrenzing nodig hebt (moet je wel de constructie daarvoor aanpassen)