Daan´s k*t fs1 (ontsteking werkt niet)

Alles over de techniek en sleutelen
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

Daan1990 schreef:Nee ik stoor mij ook aan de titel...we hadden daans voorbips fs1 geschreven.

dat staat erook
Daan1990
250km gereden
250km gereden

Bericht door Daan1990 »

haha k*t wordt automatische voorbips :P Wist ik niet
Daan1990
250km gereden
250km gereden

Bericht door Daan1990 »

Yo boys, mijn koppeling slipt nog steeds. Eerst was het alleen bij volgas in de vier, maar het wordt steeds erger. Nu slipt ie in de 3 en 4 en de topsnelheid is al niet meer te halen. Misschien heeft het te maken met dat Wouter1990 er een burnout mee heeft getrokken (op de stoep niet in gras ofzo) maar ik denk niet dat dat het probleem is omdat hij sinds de parmakit al veels te veel slipt.

Ik heb nu de goede olie (die op jmpb) en immi koppelingsplaten erin. Ik heb de koppeling het afgelopen half jaar 4 keer uit elkaar gehaald en ik weet zeker dat alles goed zit. Misschien dat er niet originele veerboutjes inzitten ofzo, maar dat denk ik niet want dan moet de vorige eigenaar ze erin gezet hebben, en de brommer was niet verbeund (nu enorm).

Wat ik van plan ben: heavy duty veren en heavy duty koppelingsplaten van een dt'tje ofzo. Weet iemand een site daarvoor? En weet iemand ook slechte verhalen over immi koppelingsplaten, dan weet ik waar het probleem ligt :P ?

Groeten en Delft

Wouter en Daan
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Je kan beter bij Gino een 3plaats koppeling kopen.
Yamaha Sheriff 1981
Plaats reactie