Als die bus, want dat is het teveel speling heeft, dan kun je hem als het ware naar links en rechts en omhoog en omlaag bewegen. Hij kantelt dan een beetje ten opzichte van de as. Dat levert geen geluid op in mijn ervaring.
Hoe is de rubberdemping in de verbinding van korf en aangedreven tandwiel? Is dat niet wat klappert?
Speling as koppelinshuis.
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18356
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Radiaal dus
Volgens mij slijten die bronzen glijlagers niet zo snel.
Hoe zit het idd met de rubber dingen, die zijn vaak wel helemaal gaar en op, dat kan behoorlijk klapperen denk ik.
Als er radiale speling op de as zit t.o.v. van dat glijlager, dan zou je dat denk ik niet zo snel horen, aangezien de koppeling "tegen" het glijlager wordt aangedrukt door het aandrijven. Of denk ik nou verkeerd
Voor de duidelijkheid, we hebben het dus alles wat bij onderdeel 12 draait?


Volgens mij slijten die bronzen glijlagers niet zo snel.
Hoe zit het idd met de rubber dingen, die zijn vaak wel helemaal gaar en op, dat kan behoorlijk klapperen denk ik.
Als er radiale speling op de as zit t.o.v. van dat glijlager, dan zou je dat denk ik niet zo snel horen, aangezien de koppeling "tegen" het glijlager wordt aangedrukt door het aandrijven. Of denk ik nou verkeerd
Voor de duidelijkheid, we hebben het dus alles wat bij onderdeel 12 draait?
