Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v4.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9573
Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

nee het regende super hard onderweg, maar ik ben lekker droog gebleven in mn pakje 8)
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2159
Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael

Bericht door fs-ael »

een goed pakje doet wonderen :lol:

Afbeelding
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Knipperlichten van de RD aan het afhalen, zodat hij minder plaats inneemt in de garage (en zijn toch on-dingen).
En aan het bedenken welke kleur de brommer wordt, iemand ideeën?
Al het chrome is al grijs gespoten en chrome is niet in topstaat, dus alle onderdelen blijven gekleurd.
En hij mag niet zwart, want heb straks al genoeg zwarte brommers :P
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

Afbeelding

dit kleurtje :lol:
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Neuh..
Heb trouwens nog wel een originele blauwe tank en zijkappen.. Maar ik vind standaard een beetje saai..
butt head
100km gereden
100km gereden
Berichten: 101
Lid geworden op: 25 nov 2009, 01:53
Locatie: hengelo (G)

Bericht door butt head »

zitten poetsen er zaten alle maal vette vlekken op
Monkeymadness

Bericht door Monkeymadness »

goh thijs, had je hem de vorige keer zo mooi gepoetst?? :P :lol: :lol:
butt head
100km gereden
100km gereden
Berichten: 101
Lid geworden op: 25 nov 2009, 01:53
Locatie: hengelo (G)

Bericht door butt head »

Monkeymadness schreef:goh thijs, had je hem de vorige keer zo mooi gepoetst?? :P :lol: :lol:


de voorige keer was hij ook wel goed gepoetst maar toen een probleem met tank en de benzinne wat er dan gebeurt ken je wel. toen heb ik de tank op nieuw laten spuiten en since dien is hij niet meer gepoetst
en afgelope weekend het blok voorzien van een nieuwe krukas, schakelvorken en zuigerveeren dus daar door loop je al vette vlekken op over de brommer en dat vind ik niet zo mooi op de brommer. het frame begint wel iedere keer beter te glimmen

binnen kort maar is een nieuwe cilinder met origineele zuiger kopen zoon imi geval is niet echt goed die heeft al veelste veel ruimte met een origineele zuiger al een stuk minder maar nog redelijk veel. heb nu last van een klapperende zuiger in een setje dat nog geen 1000km oud is :(
Andries
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1577
Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19

Bericht door Andries »

mn vader mn motor naar huis gereden
daarna zelf nog een klein stukje gereden
Monkeymadness

Bericht door Monkeymadness »

achter + voortandwiel vervangen door een nieuw 31 tands achter, en een nieuw 17 tands voortandwiel, nieuwe ketting erop, kleppen gesteld, olie ververst, oliekoeler ophangbeugel gemaakt, oliekoeler aangesloten, thermostaat aangesloten, een temperatuurmeter geval tussen de leiding gehangen, airbreatherkitje op m'n brommer geknoopt & aangesloten op het blok.

straks testboeken, en daarna m'n koso tellert aansluiten...
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Bericht door fs1man »

ginofs1 schreef:
joscabrio schreef:K heb vandaag een fs1 cilinder gemonteerd klinkt goed loopt goed in de 1 2 en 3 maar de 4 is niet goed :evil:


trekt niet door in ze 4 zeker ?

klopt vald in de 4 terug naar 40 of met wind nog langzamer :evil:
maarsinds gisteren weet ik wat voor tandwiel er voor op zit een 13 tands achter 41 lijkt me niet ideaal.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10822
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Als het een 50cc is dan heb je een flinke hogedrukpet nodig en meestal kom je op een vertanding van 13/44 of 41/12 uit. 14/44 Is alleen mogelijk met een 50cc FS1 cilinder als je onder de 1,60m groot bent en minder dan 60kg weegt. De stappen van een 4-bak zijn gewoon te groot voor de powerband van een FS1. Het is eigenlijk een cilinder die hoogtoerig is waardoor je wel een 5-bak nodig hebt. Een 50cc F5B loopt met 14/44 lekker of met een 13/41.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
Phil M
500km gereden
500km gereden
Berichten: 574
Lid geworden op: 09 mar 2009, 11:06
Locatie: Rockanje

Bericht door Phil M »

stuk wezen rijden maar was wel koud vanochtend :jeej:
Andries
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1577
Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19

Bericht door Andries »

NIX schreef:Als het een 50cc is dan heb je een flinke hogedrukpet nodig en meestal kom je op een vertanding van 13/44 of 41/12 uit. 14/44 Is alleen mogelijk met een 50cc FS1 cilinder als je onder de 1,60m groot bent en minder dan 60kg weegt. De stappen van een 4-bak zijn gewoon te groot voor de powerband van een FS1. Het is eigenlijk een cilinder die hoogtoerig is waardoor je wel een 5-bak nodig hebt. Een 50cc F5B loopt met 14/44 lekker of met een 13/41.


50cc fs1 cilinder rijdt, vind ik, sowieso niet lekker op een vierbak ook niet met 13/44
je moet hem eigenlijk steeds bijna of helemaal tot zn eind doortrekken, bij wind tegen is het helemaal een drama
en na een halfjaar is ie zeker weer aan een nieuw zuigertje toe
een alu. 60cc rijdt veel fijner
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

NIX schreef:Als het een 50cc is dan heb je een flinke hogedrukpet nodig en meestal kom je op een vertanding van 13/44 of 41/12 uit. 14/44 Is alleen mogelijk met een 50cc FS1 cilinder als je onder de 1,60m groot bent en minder dan 60kg weegt. De stappen van een 4-bak zijn gewoon te groot voor de powerband van een FS1. Het is eigenlijk een cilinder die hoogtoerig is waardoor je wel een 5-bak nodig hebt. Een 50cc F5B loopt met 14/44 lekker of met een 13/41.


een op maat kopje doet wonderen :wink:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten