Het grote kleine vragen topic deel 4

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

geen idee
nieknatuurlijk
2500km gereden
2500km gereden
Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen

Bericht door nieknatuurlijk »

Maakt het veel verschil uit welke mengsmering je in je yama doet?
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Nee niet echt. Tegenwoordig is er niet echt slechte olie (zeker niet voor zoals 99% van de mensen een FS1 gebruikt), alleen de ene ontbrand schoner als de ander.
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

nieknatuurlijk schreef:Maakt het veel verschil uit welke mengsmering je in je yama doet?

bedoel je verhouding

of bedoel je van verschillende tankstations ?

esso
shell
texaco
en bp voor zo ver ik weet kun je daar allemaal megsmering kopen
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Waar kan ik het goedkoopst sproeiers kopen?
Welke heb ik nodig?
140?150?

Zie Sjoerd's 2ru
nieknatuurlijk
2500km gereden
2500km gereden
Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen

Bericht door nieknatuurlijk »

Roberto.B schreef:
nieknatuurlijk schreef:Maakt het veel verschil uit welke mengsmering je in je yama doet?

bedoel je verhouding

of bedoel je van verschillende tankstations ?

esso
shell
texaco
en bp voor zo ver ik weet kun je daar allemaal megsmering kopen

ik bedoel gewoon castrol tts 2takt smering of een andere soort veel uitmaakt, of je brommer daar slechter van kan lopen....
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

in de goede verhouding loopt je brommer met elke olie even goed/slecht, alleen met een betere olie is de levensduur wat langer
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

mpro09 schreef:in de goede verhouding loopt je brommer met elke olie even goed/slecht, alleen met een betere olie is de levensduur wat langer

met tts toch al dingen gedaan en gezien die je cheapolios waarschijnlijk niet moet proberen,
heel het dorp rijdt hier op dat spul, en zelden pistons gezien met vegen, strepen enzovoort..
when men were men, and helmets were for divers
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

YamaSam schreef:
mpro09 schreef:in de goede verhouding loopt je brommer met elke olie even goed/slecht, alleen met een betere olie is de levensduur wat langer

met tts toch al dingen gedaan en gezien die je cheapolios waarschijnlijk niet moet proberen,
heel het dorp rijdt hier op dat spul, en zelden pistons gezien met vegen, strepen enzovoort..

ik dacht dat jij te weinig tijd had, en dan ga je de zuigers van je drops genoten bekijken? :lol: :P
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

:lol: de aard van het beestje .. sos-Sam is hier in de buurt altijd bereikbaar :shift: :x
when men were men, and helmets were for divers
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Twowheeler schreef:Waar kan ik het goedkoopst sproeiers kopen?
Welke heb ik nodig?
140?150?

Zie Sjoerd's 2ru

ik denk dat yamahafs1.com het goedkoopst is. Alleen daar verkopen ze de maten met stappen van 10. Bij jmpb gaan ze in een set waar de grootste 148 is en daar gaat hij in veel kleinere stapjes. Ik heb geen idee welke ik moet kopen. Wat is het kleinste mogelijk dat kan voor en 50cc f5b ?
Axel

Bericht door Axel »

Twowheeler schreef:
Welke heb ik nodig?
140?150?

Zie Sjoerd's 2ru

ik denk dat yamahafs1.com het goedkoopst is. Alleen daar verkopen ze de maten met stappen van 10. Bij jmpb gaan ze in een set waar de grootste 148 is en daar gaat hij in veel kleinere stapjes. Ik heb geen idee welke ik moet kopen. Wat is het kleinste mogelijk dat kan voor en 50cc f5b ?

Die van jmpb moet je niet kopen, das crap. Beste koop je ori mikunis, en voor 50cc f5b zal dat rond de 140/150/160 kort liggen.
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

YamaSam schreef::lol: de aard van het beestje .. sos-Sam is hier in de buurt altijd bereikbaar :shift: :x

toch wel een goede kerel die Sam 8)
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden

Axel schreef:
Twowheeler schreef:
Welke heb ik nodig?
140?150?

Zie Sjoerd's 2ru

Die van jmpb moet je niet kopen, das crap. Beste koop je ori mikunis, en voor 50cc f5b zal dat rond de 140/150/160 kort liggen.

waar koop ik die dan? ik heb al naar jmpb een mailtje gestuurd. ik kon het setje eventueel kopen met €2 verzendkosten ipv 7,50.
ik moet dus een 140 en een 150 kopen.

edit: ik kan ze ook bij mikuni bestellen zo te zien.
hier .
welke moet ik dan hebben? de m10/14 op de 2de pagina?
wel netjes dat ze geen verzend kosten rekenen.
Axel

Bericht door Axel »

Ik heb ze bij fs1shop vandaan.
Gesloten