niels16 schreef:mijn brommer liep eerst prima met een 16mm carb met 150kort sproeier, maar toen ging de condensator stuk had ik gefixt en een veertje in mijn blok vervangen carb er weer op deed ie het wel maar deed net alsof ik een te kleine sproeier had, en wou stationair niet goed lopen, heb er nu een 160 kort sproeier in gedaan en nu wil hij niet starten maar de bougie is ook droog, maar ik kan nu niet vinden waarom er geen benzine in de cilinder komt
iemand een idee
Sluit je carter wel weer goed aan op het blok?
Kan zijn dat die daar lekt ergens
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
niels16 schreef:mijn brommer liep eerst prima met een 16mm carb met 150kort sproeier, maar toen ging de condensator stuk had ik gefixt en een veertje in mijn blok vervangen carb er weer op deed ie het wel maar deed net alsof ik een te kleine sproeier had, en wou stationair niet goed lopen, heb er nu een 160 kort sproeier in gedaan en nu wil hij niet starten maar de bougie is ook droog, maar ik kan nu niet vinden waarom er geen benzine in de cilinder komt
iemand een idee
Sluit je carter wel weer goed aan op het blok? Kan zijn dat die daar lekt ergens
ja die sluit prima en de brommer loopt weer het vlottertje zal scheef gezeten hebben ofzo,
alleen de vlotterkamer pakking lekt ernstig ,iemand hier een beunoplossing voor het is een imi 16mm dus de pakking zal ook wel niet superkwaliteit zijn
niels16 schreef:mijn brommer liep eerst prima met een 16mm carb met 150kort sproeier, maar toen ging de condensator stuk had ik gefixt en een veertje in mijn blok vervangen carb er weer op deed ie het wel maar deed net alsof ik een te kleine sproeier had, en wou stationair niet goed lopen, heb er nu een 160 kort sproeier in gedaan en nu wil hij niet starten maar de bougie is ook droog, maar ik kan nu niet vinden waarom er geen benzine in de cilinder komt
iemand een idee
Sluit je carter wel weer goed aan op het blok? Kan zijn dat die daar lekt ergens
ja die sluit prima en de brommer loopt weer het vlottertje zal scheef gezeten hebben ofzo, alleen de vlotterkamer pakking lekt ernstig ,iemand hier een beunoplossing voor het is een imi 16mm dus de pakking zal ook wel niet superkwaliteit zijn
Zit je vlotterbak wel goed recht onder je carb gemonteerd?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
niels16 schreef:mijn brommer liep eerst prima met een 16mm carb met 150kort sproeier, maar toen ging de condensator stuk had ik gefixt en een veertje in mijn blok vervangen carb er weer op deed ie het wel maar deed net alsof ik een te kleine sproeier had, en wou stationair niet goed lopen, heb er nu een 160 kort sproeier in gedaan en nu wil hij niet starten maar de bougie is ook droog, maar ik kan nu niet vinden waarom er geen benzine in de cilinder komt
iemand een idee
Sluit je carter wel weer goed aan op het blok? Kan zijn dat die daar lekt ergens
ja die sluit prima en de brommer loopt weer het vlottertje zal scheef gezeten hebben ofzo, alleen de vlotterkamer pakking lekt ernstig ,iemand hier een beunoplossing voor het is een imi 16mm dus de pakking zal ook wel niet superkwaliteit zijn
Zit je vlotterbak wel goed recht onder je carb gemonteerd?
niels16 schreef:mijn brommer liep eerst prima met een 16mm carb met 150kort sproeier, maar toen ging de condensator stuk had ik gefixt en een veertje in mijn blok vervangen carb er weer op deed ie het wel maar deed net alsof ik een te kleine sproeier had, en wou stationair niet goed lopen, heb er nu een 160 kort sproeier in gedaan en nu wil hij niet starten maar de bougie is ook droog, maar ik kan nu niet vinden waarom er geen benzine in de cilinder komt
iemand een idee
Sluit je carter wel weer goed aan op het blok? Kan zijn dat die daar lekt ergens
ja die sluit prima en de brommer loopt weer het vlottertje zal scheef gezeten hebben ofzo, alleen de vlotterkamer pakking lekt ernstig ,iemand hier een beunoplossing voor het is een imi 16mm dus de pakking zal ook wel niet superkwaliteit zijn
Best knip je er eentje na van een orri van dik papier. Dan kan je de schrroef strakker draaien en lekt het ding nooit meer.
Zit je vlotterbak wel goed recht onder je carb gemonteerd?