een fs1 met een 20mm doorlaat loopt een stuk vetter, mits goed aangepast en afgesteld
zelf heb ik dit met een schijfblok laten uitvoeren, aangezien je niet zoveel ruimte hebt in het schijfhuis/spruitstuk om het 16mm buisje te laten vervangen door 20mm moet dit heel netjes gebeuren, anders krijg je lekkages.
het carter is iets aangepast, ook de schijf heeft een andere timing kwa openen en sluiten, de mikuni is nieuw en uitgerust met 185 sproeier.
vooral meer kracht onderin en in het midden, hij pakt goed op en loopt netjes stationair
rest van setup is een alu 60cc met een lage luhac pijp..............alleen het rempedaal moet je aanpassen.
ja ik heb van mijn motor een 22mm orri mukini maar die past makkelijk in mijn carter, zonder het stuk te slijpen. Alleen me kapje kan er niet meer op. Maar goed ik kijk tot hoever ik kan gaan. het zal sowieso een wereld van verschil met trekkracht zijn. Het ziet er bij jou iig bruut uit
Ik ben niet zo goed met computers en het doorlinken
maar op marktplaats 1st pagina staat een zijstandaard te koop weet een kenner van jullie op dit forum of hij op een 3e9 past
bvd oklim
oklim schreef:Ik ben niet zo goed met computers en het doorlinken maar op marktplaats 1st pagina staat een zijstandaard te koop weet een kenner van jullie op dit forum of hij op een 3e9 past bvd oklim
mijn brommer liep eerst prima met een 16mm carb met 150kort sproeier,
maar toen ging de condensator stuk had ik gefixt en een veertje in mijn blok vervangen
carb er weer op deed ie het wel maar deed net alsof ik een te kleine sproeier had,
en wou stationair niet goed lopen, heb er nu een 160 kort sproeier in gedaan en nu wil hij niet starten
maar de bougie is ook droog, maar ik kan nu niet vinden waarom er geen benzine in de cilinder komt