Ik herinner mij dat iemand een tijdje geleden op zoek was naar Honda PS 50 en Honda PC 50 brommers?
Ik heb deze beide thuis staan en ze mogen verkocht worden.
Voor meer info vraag maar gerust
ik was ook aan het denken mijn PS weg te doen.. maja, ni echt dringend, en wie weet zeul ik me weer een klaplong met dat vervloekte onding! blijft wel een mooi modelletje
Ik herinner mij dat iemand een tijdje geleden op zoek was naar Honda PS 50 en Honda PC 50 brommers?
Ik heb deze beide thuis staan en ze mogen verkocht worden.
Voor meer info vraag maar gerust
ik was ook aan het denken mijn PS weg te doen.. maja, ni echt dringend, en wie weet zeul ik me weer een klaplong met dat vervloekte onding! blijft wel een mooi modelletje
gaat idd wel iets meer zuipen maar denk dat als je hem goed afsteld dat dit ook wel te overzien is, bovendien is het wel prettiger rijden met wind tegen enzo
Van welk bouwjaar is een blok met het nummer: 450696? en is dit dan een 5 bak of niet? Dit nummer staat namelijk op het sprint blok wat ik woensdag op ga halen.
athenayamaha schreef:Van welk bouwjaar is een blok met het nummer: 450696? en is dit dan een 5 bak of niet? Dit nummer staat namelijk op het sprint blok wat ik woensdag op ga halen.
athenayamaha schreef:Van welk bouwjaar is een blok met het nummer: 450696? en is dit dan een 5 bak of niet? Dit nummer staat namelijk op het sprint blok wat ik woensdag op ga halen.
je moet de drie eerste nummers ook hebben
Die cijfers zijn het belangrijktst. En de meeste 5bak bezitters weten zelf wel of ze een 5bak hebben