geconstateerd dat m'n spruitstukrubbertje lek/gescheurd is, en er enorm veel valse lucht meezuigt... dus maar ff met een tie-rapje verholpen... nieuw rubbertje is onderweg...
Vandaag 2F2 blok onder de 2F2 beumerlook gezet.
Alles aangesloten en geprobeerd te starten wat niet gelukt is.
Starten wil maar niet lukken, ontsteking staat goed, er komt benzine
in de cilinder en toch start ie niet. Zelf denk ik dat er valse lucht
aangezogen wordt ergens...weet alleen niet waar...
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Monkeymadness schreef:geconstateerd dat m'n spruitstukrubbertje lek/gescheurd is, en er enorm veel valse lucht meezuigt... dus maar ff met een tie-rapje verholpen... nieuw rubbertje is onderweg...
@ roberto, verzin eens je eigen onderschrift...
en zie hier de beunoplossing met de ''fuck fietsen!- motivatie :
pee67 schreef:Vandaag 2F2 blok onder de 2F2 beumerlook gezet. Alles aangesloten en geprobeerd te starten wat niet gelukt is. Starten wil maar niet lukken, ontsteking staat goed, er komt benzine in de cilinder en toch start ie niet. Zelf denk ik dat er valse lucht aangezogen wordt ergens...weet alleen niet waar...
Hmm doet me denke aan 2 mense die een hele middag aan een 5bak hebbe ligge klooie
pee67 schreef:Vandaag 2F2 blok onder de 2F2 beumerlook gezet. Alles aangesloten en geprobeerd te starten wat niet gelukt is. Starten wil maar niet lukken, ontsteking staat goed, er komt benzine in de cilinder en toch start ie niet. Zelf denk ik dat er valse lucht aangezogen wordt ergens...weet alleen niet waar...
Hmm doet me denke aan 2 mense die een hele middag aan een 5bak hebbe ligge klooie
geloof niet dat ik weet waar je het over hebt
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
als een membraamblok niet direckt wil starten en alles klopt verder kijk je membraan maar na of de platjes wel sluiten en of de stalen plaat met pootjes wel op 7mm staan
als je zuigt is die altijd dicht je zuigt hem dicht
blazen moet die toeteren
en heel zacht blazen kijken of je iets langs je hand voelt
is het een gemaakte 16mm spruitstuk of een echte spruitstuk
welke schroeven heb je het membraam op het spruitstuk gemonteert?
2 vragen... word je bougie nat, en vonkt hij? zoniet is er wat mis met je carb of ontsteking, is hij zeiknat, en vonkt hij, dan issie gewoon verzopen, en moet je hem ff drooglopen :p
al ee nandere bougiedop geprobeerd, dat is bij mij heel lang de oorzaak van rare problemen geweest... zit nl een weerstand in die gefrituurd kan zijn, waardoor hij het niet doet, als hij door benzine heen moet...
pee67 schreef:@FS1E Een gemaakt membraam, die al erder gebruikt is in een andere FS1 voor langre tijd. membraam zit met kruiskopschroeven vast op het spruistuk.
@Jeroen Bougie wordt nat en eem goeie mooie vonk
toevallig luchtfilter is vervangen of dichthouden om proberen te starten?
Zo heb ik eens twee dagen met de rd aant kloten geweest, toen hand op de luchtfilter en na twee keer kicken was hij weg...