@ roberto, verzin eens je eigen onderschrift...
Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v4.0
-
Monkeymadness
-
pee67
- 5000km gereden

- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
Vandaag 2F2 blok onder de 2F2 beumerlook gezet.
Alles aangesloten en geprobeerd te starten wat niet gelukt is.
Starten wil maar niet lukken, ontsteking staat goed, er komt benzine
in de cilinder en toch start ie niet. Zelf denk ik dat er valse lucht
aangezogen wordt ergens...weet alleen niet waar...
Alles aangesloten en geprobeerd te starten wat niet gelukt is.
Starten wil maar niet lukken, ontsteking staat goed, er komt benzine
in de cilinder en toch start ie niet. Zelf denk ik dat er valse lucht
aangezogen wordt ergens...weet alleen niet waar...
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
-
Monkeymadness
Monkeymadness schreef:geconstateerd dat m'n spruitstukrubbertje lek/gescheurd is, en er enorm veel valse lucht meezuigt...dus maar ff met een tie-rapje verholpen...
nieuw rubbertje is onderweg...
@ roberto, verzin eens je eigen onderschrift...
en zie hier de beunoplossing met de ''fuck fietsen!- motivatie

- Bob
- 1500km gereden

- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
- Locatie: Roosteren
- Contacteer:
pee67 schreef:Vandaag 2F2 blok onder de 2F2 beumerlook gezet.
Alles aangesloten en geprobeerd te starten wat niet gelukt is.
Starten wil maar niet lukken, ontsteking staat goed, er komt benzine
in de cilinder en toch start ie niet. Zelf denk ik dat er valse lucht
aangezogen wordt ergens...weet alleen niet waar...
Hmm doet me denke aan 2 mense die een hele middag aan een 5bak hebbe ligge klooie
-
pee67
- 5000km gereden

- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
Bob schreef:pee67 schreef:Vandaag 2F2 blok onder de 2F2 beumerlook gezet.
Alles aangesloten en geprobeerd te starten wat niet gelukt is.
Starten wil maar niet lukken, ontsteking staat goed, er komt benzine
in de cilinder en toch start ie niet. Zelf denk ik dat er valse lucht
aangezogen wordt ergens...weet alleen niet waar...
Hmm doet me denke aan 2 mense die een hele middag aan een 5bak hebbe ligge klooie![]()
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
-
FS1SE
- 1000km gereden

- Berichten: 1038
- Lid geworden op: 07 jan 2007, 13:12
- Locatie: playa del carmen
-
jeroenvans
- 1500km gereden

- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
- Locatie: Beuncity
-
pee67
- 5000km gereden

- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
jeroenvans
- 1500km gereden

- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
- Locatie: Beuncity
-
pee67
- 5000km gereden

- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
YamaSam schreef:als er ook compressie is schiet er enkel de vonk of timing over?
zijn de contactpunten ontvet (als het nieuwe waren?)
stel je het tijdstip af, of de opening van de punten (afstand van)?
Compressie is er, contactpunten stel ik af op timing
Andere bougiedop geeft ook gen gwenst resulaat, daarbij, de vonk is krachtig
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- Bob
- 1500km gereden

- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
- Locatie: Roosteren
- Contacteer:
-
Yamaha rd50m
- 7500km gereden

- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
pee67 schreef:@FS1E
Een gemaakt membraam, die al erder gebruikt is in een andere FS1 voor langre tijd.
membraam zit met kruiskopschroeven vast op het spruistuk.
@Jeroen
Bougie wordt nat en eem goeie mooie vonk
toevallig luchtfilter is vervangen of dichthouden om proberen te starten?
Zo heb ik eens twee dagen met de rd aant kloten geweest, toen hand op de luchtfilter en na twee keer kicken was hij weg...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia