vrijland je mag zeggen wat je vind en als het lezen en het niets vinden moeten ze hun beleid maar veranderen slecht naam krijg je niet van zelf moet je echt wel iets voor doen
Twowheeler schreef:Moeten we hier niet mee oppassen jongens? Dat van fs1 team almere
Twowheeler schreef:Hoe kan je zien of iets nog bij de Yamaha dealer te krijgen valt? Als het nog in de partslist staat ofzo?
ik weet dat er menssen van het fs1team op het forum zitten,maar ik wil hun verder ook niet zwart maken ofzo
maar het is jammer want ik heb verder nooit slechte ervaringen met ze gehad
Tombo schreef:Waar gekocht? Veertjes kan je ook bij je yamaha dealer bestellen, dan krijg je ze nieuw in origineel yamaha zakje
bij fs1 team,ik hoor er wel eens slechte berichten over maar heb er geen slechte ervaring mee gehad,en ze hebben wel veel
punt 1: Ze zijn duur punt 2: slechte service punt 3: hebben jmpb opgelicht punt 4: ik ben er een keer geweest en ze naaien je erbij waar je bij staat
punt 5: Alles hier boven
punt 6: Ik heb ook 2ehands veren gehad waren 32mm. Wel nieuwprijs betaald natuurlijk
punt 7: Zit eigenlijk tewachten tot iemand daar toch een keer de verkeerde tegenkomt.
punt 8: Eigenlijk is dat fs1volk veel te netjes bedenk ik me.
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen beide gasschuiven?
Bij een gasschuif staat het getal 2.5 in, in de ander saat 1.5 in
Waar 2.5 in staat is een langere gasschuif dan die waar 1.5 in staat!!!!!
Daarnaast, waar is de houder met schroefdraad voor en waar is die zonder schroefdraad voor?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.