Ik vind mijn voorrem namelijk nog altijd niet echt super goed, volgens mij kan het echt veel beter. Net alsof hij het segment er gewoon niet hard genoeg opdrukt.
Ik vind mijn voorrem namelijk nog altijd niet echt super goed, volgens mij kan het echt veel beter. Net alsof hij het segment er gewoon niet hard genoeg opdrukt.
door dat gaatje kun je zien hoeveel voering er op je remsegmenten zit
Aad schreef:Gewoon kijken hoe 't ding er uit ziet wa je de rin heb zitte!
En die modeljare heb je echt niet nodig, gewoon in de 'personal gallery' of hoe dat hier ook mag heten checken wie dezelfde brommahh heeft en nen PMetje sture henkies!
timonk hier op die forum in zwolle heeft dereen En een modeljaar heb je wel nodig want dan ga je een orri plaatje opzoeken van het model brommer. Weet je precies wat er wel en niet op moet
Aad schreef:Gewoon kijken hoe 't ding er uit ziet wa je de rin heb zitte!
En die modeljare heb je echt niet nodig, gewoon in de 'personal gallery' of hoe dat hier ook mag heten checken wie dezelfde brommahh heeft en nen PMetje sture henkies!
timonk hier op die forum in zwolle heeft dereen En een modeljaar heb je wel nodig want dan ga je een orri plaatje opzoeken van het model brommer. Weet je precies wat er wel en niet op moet
Heb nog nooit 'n ori plaatje gezien van achter 't zijkassie.
En tis dus al opgelost, timonk 'n pm en klaar is henk.
oklim schreef:vraagje ik heb mijn brommer eindelijk in orde koppeling geklonken en het wormpje leeft nog en bougie koffiebruin maar een alu 60cc met een zuiger met een veer is hij wat luidruchtiger als normaal
weet iemand hoelang verzending van jmpb/fs1shop duurt naar belgië want ik ben de komende dagen niet thuis en dus moet ik de overschrijving timen de dag dat ik terugkom..
Vincent2 schreef:weet iemand hoelang verzending van jmpb/fs1shop duurt naar belgië want ik ben de komende dagen niet thuis en dus moet ik de overschrijving timen de dag dat ik terugkom..
merci
Vraag gewoon of ze het op een bepaalde dag willen en kunnen verzenden?
Vincent2 schreef:weet iemand hoelang verzending van jmpb/fs1shop duurt naar belgië want ik ben de komende dagen niet thuis en dus moet ik de overschrijving timen de dag dat ik terugkom..