twowheeler als hij warm is wat minder maar ik heb de cilinder eraf gehaald toen was het nog niet en ik monteer hem en ik heb een ratel en hij is goed gemonteerd
[web]http://www.fs1shop.nl/images/IMG_0922.JPG[/web]
waarom zitten er eigenlijk van die verhogingskes in ? Dat wordt toch tegen de koppelingstussenplaat geduwd (die plat is)?
oklim schreef:twowheeler als hij warm is wat minder maar ik heb de cilinder eraf gehaald toen was het nog niet en ik monteer hem en ik heb een ratel en hij is goed gemonteerd
Meestal is zo'n ratel dan je zuiger(veer) speling als hij warm wordt zet je zuiger uit en dan past het beter. Is alles hetzelfde als toen hij niet ratelde? Probeer anders eens nieuwe zuiger veren!
de brommer heeft een week of 6 stil gestaan toen deed hij niet ratelen als ik hem starte kan het iets met de pakkingen te maken hebben tot hij de kop raakt of zo
ronny schreef:vraagje weet iemand waar ik een pakkingset van een rd50m kan kopen?
welke pakkingen heb je nodig?
de pakking van de koppeling kant
niemand
kom je toevallig naar één van de komende meetingen ofzo, of woon je bij één van de spammers hier in de buurt?
nee denk het niet ik kom uit rijen [noord brabant]
ik heb gekeken op de bekende webshops maar geen pakking voor de koppelingskant en geen voetpakking voor de cillinder
weet jij mischien een adres waar ik die kan halen
ronny schreef:vraagje weet iemand waar ik een pakkingset van een rd50m kan kopen?
welke pakkingen heb je nodig?
de pakking van de koppeling kant
niemand
kom je toevallig naar één van de komende meetingen ofzo, of woon je bij één van de spammers hier in de buurt?
nee denk het niet ik kom uit rijen [noord brabant] ik heb gekeken op de bekende webshops maar geen pakking voor de koppelingskant en geen voetpakking voor de cillinder weet jij mischien een adres waar ik die kan halen