Was die kerel er niet ook de 2 jaar geleje meeting?
Ja maar we weten nogsteeds niet wie dat is
Die kerel heet volgens mij diederik. Hij reed samen met mij en nick terug naar huis. Op een gegeven moment waren we een stukje verkeerd gereden en keerden we dus om en toen is hij dus zeg maar verdwenen
Die kerel heet volgens mij diederik. Hij reed samen met mij en nick terug naar huis. Op een gegeven moment waren we een stukje verkeerd gereden en keerden we dus om en toen is hij dus zeg maar verdwenen
En niemand heeft hem ooit nog terug gezien??
We zagen hem later nog wel ergens in de verte een heel andere richting inrijden. Maar hij is er dus onderweg vandoor gegaan zonder wat te zeggen.
volges mij is de smalle meer voor FS1
de brede lijkt me meer een kreidler m-stuur, breed in het midden, waar kilometerteller en toernteller tussenzitten
maar uiteindelijk moet je het zelf weten, het kan allebei wel
Ik heb een vraag namelijk ik heb vandaag mijn gerevieceert blok terug de zuiger en cilinder had ik gewoon thuis
Nou heb ik ze gemonteerd maar nu heb ik een ratel in de cilinder als hij stationair loop als ik gas geef is het minder
Ik heb er opgereden en zover loopt hij goed maar ik ben wel niet voluit gegaan zo,n 70 mee gereden
Het is een 60cc race cilinder met een grotere kop
Nou de vraag wat kan het zijn