we hebben een probleempje met de roze sheriff
in zijn 123 trekt ie goed hetzij wellicht wat langzaam maar dat is altijd zo geweest echter wanneer er wordt geschakeld van 3 naar 4 valt de snelheid helemaal terug van 60 naar 20...
wat zou dat kunnen zijn?
in zijn 4 valt ie stil...
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
dat zou je verwachtten ware het niet dat de brommer in het verleden gewoon goed reed met dezelfde setup.
ik las hier een topic over het "smoren" van de brommer door de verkeerde sproeiers...ik zal ze er hiero eens naar laten kijken ikzet dit er ook maar alleen op voor mijn broertje+vriendin die nu dryk aan het sleutelen zijn
ik las hier een topic over het "smoren" van de brommer door de verkeerde sproeiers...ik zal ze er hiero eens naar laten kijken ikzet dit er ook maar alleen op voor mijn broertje+vriendin die nu dryk aan het sleutelen zijn

-
- 500km gereden
remco schreef:dat zou je verwachtten ware het niet dat de brommer in het verleden gewoon goed reed met dezelfde setup.
Ook het ineens 'smoren' is natuurlijk vreemd, ervan uitgaande dat je setup hetzelfde is gebleven. Ik bedoel dat het me stug lijkt dat dan ineens je sproeier veel te groot blijkt te zijn.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
als je motor wat minder word dan krijg je meteen jou effect.
cilinder/ zuiger versleten.
compressie weg.
trek je cilinder er maar af om het te bekijken.
misschien een flinke klever gehad.
veertjes gebroken.
cilinder/ zuiger versleten.
compressie weg.
trek je cilinder er maar af om het te bekijken.
misschien een flinke klever gehad.
veertjes gebroken.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;