casper2ru schreef:bij pelders transfers hebben ze niks voor fs1 maar ik zoek wel ff verder mischien hebben jullie nog anderen tips waar ik ze kan vinden dan hoor ik dat graag
hoe hebben ze niks??? ik heb er bij hen anders al een hele bende gekocht hoor
Kga de 18e alles ineens wegbrengen om te zandstralen. Maar aangezien we het materiaal lenen van iemand en ik mijne maat z'n zandstraalskills ni al te hoog inschat heb ik nogwa vraagskes hierover..
Als ik m'n carterkappen laat stralen, met wat moet ik dat dan afplakken zodat die niet te hard afgevijlt worden? Of is efkes minder lang erover gaan ook goed ? Of kunt ge de hoeveelheid/kracht van da ding instellen ? Kwil een beetje voorbereid derheen gaan he:roll:
Kga dervoor ook nog m'n teller en luchtfilterhouder proberen mooi te krijgen me wa cif en staalwol en als dat nicht lukt ook maar laten zandstralen.
Vincent2 schreef:Kga de 18e alles ineens wegbrengen om te zandstralen. Maar aangezien we het materiaal lenen van iemand en ik mijne maat z'n zandstraalskills ni al te hoog inschat heb ik nogwa vraagskes hierover..
Als ik m'n carterkappen laat stralen, met wat moet ik dat dan afplakken zodat die niet te hard afgevijlt worden? Of is efkes minder lang erover gaan ook goed ? Of kunt ge de hoeveelheid/kracht van da ding instellen ? Kwil een beetje voorbereid derheen gaan he:roll:
Kga dervoor ook nog m'n teller en luchtfilterhouder proberen mooi te krijgen me wa cif en staalwol en als dat nicht lukt ook maar laten zandstralen.