neej jij niet, ik heb het de laatste keer wel voor je gedaan
Nou mijn vaders 3E9 heb ik het hele frame plus achterbrug geschuurd en gespoten, nu nog een volgende laag die komt er later op en als hij klaar is komt hij in de verkoop.
Frederik schreef:ik heb gewoon zelf zo'n luchthamer gekocht, maar mocht je dat van plan bent, zorg dan dat je een goede (en dure) koopt, met een prul van 25 euro krijg je niks los wat ook werkt, is een steeksleutel met de ene kant in een van de gaten van het vliegwiel steken, en met de andere kant ergens anders tegen(als je blok nog onder je brommer hangt, kan je de andere kant tegen de steppenbalk zetten) zo dus (je moet op de foto klikken, ik heb met paint snel een steeksleutel getekend, maar die zie je niet op die verkleinde afbeelding hier)
Als je een vastloper hebt, is er dan een kans dat de cilinderkop ook beschadigt geraakt? En past elke cilinderkop (bedoelt voor zelfde aantal cc's) op elke cilinder?
Vincent2 schreef:Als je een vastloper hebt, is er dan een kans dat de cilinderkop ook beschadigt geraakt? En past elke cilinderkop (bedoelt voor zelfde aantal cc's) op elke cilinder?
je cilinderkop zal vast niet beschadigd zijn
maar er zit zeker verschil in cilinderkop volgens mij, ivm je boring
bvb boring 40,5 mm kom 40,10 mm (is maar een voorbeeld)
het zou kunnen dat er een stuk van het clipje in je kop zit geboord, maar dat zie je wel, je moet eigenlijk wel een juiste maat kop bij cilinder hebben
bij pelders transfers hebben ze niks voor fs1 maar ik zoek wel ff verder mischien hebben jullie nog anderen tips waar ik ze kan vinden dan hoor ik dat graag
casper2ru schreef:bij pelders transfers hebben ze niks voor fs1 maar ik zoek wel ff verder mischien hebben jullie nog anderen tips waar ik ze kan vinden dan hoor ik dat graag
hoe hebben ze niks??? ik heb er bij hen anders al een hele bende gekocht hoor
casper2ru schreef:bij pelders transfers hebben ze niks voor fs1 maar ik zoek wel ff verder mischien hebben jullie nog anderen tips waar ik ze kan vinden dan hoor ik dat graag
hoe hebben ze niks??? ik heb er bij hen anders al een hele bende gekocht hoor
again:
Ik wil voor mijn tweede fs1( met 4t blok en beetje racer stijl shit) deze banden BREEDTE bestellen: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... uctId=1482 Alleen dan een veel mooier profiel van michelin, maar wil dit een beetje passen om je velg?? Ps; Er komen aangepaste spatborden op dus dat zal geen probleem zijn.