bij blokrevisie staat dat je bij het spuiten van je carter deksels , je ze eerst moet kaalhalen met een koperborsteltje
is dat gewoon zon ding dat je in de boormachine kan zetten
Pipedown schreef:als je van die latex handschoene aan doet en een trui zal het prima moeten gaan denk ik, maar anders moet je gaan borstelen dat is polen werk
Pipedown schreef:als je van die latex handschoene aan doet en een trui zal het prima moeten gaan denk ik, maar anders moet je gaan borstelen dat is polen werk
Pipedown schreef:als je van die latex handschoene aan doet en een trui zal het prima moeten gaan denk ik, maar anders moet je gaan borstelen dat is polen werk
ik heb ook een zandstraalsetje
hoeist met de brommer
niels
mijn vader gaat me vanmiddag helpen met ene tandwiel eens kijken of hij nog wat seventies sleuteltechinieken
weet
ik heb net even gekeken naar m'n cilinderkop en daar staat 257 dus die is denk ik wel ori, maar de tattoo op de cilinder is 011 (waar hij in het motorblok moet). Is dat dan een imi? En op de zuiger vind ik niks terug.
Pipedown schreef:als je van die latex handschoene aan doet en een trui zal het prima moeten gaan denk ik, maar anders moet je gaan borstelen dat is polen werk
ik heb ook een zandstraalsetje
hoeist met de brommer
niels
mijn vader gaat me vanmiddag helpen met ene tandwiel eens kijken of hij nog wat seventies sleuteltechinieken weet
Je bedoelt het tandwiel wat op de krukas zit, aan de koppelingskant? Dan moet je het koppelingshuis terugzetten (hoeft niet vast) en dan een doek tussen de tandwielen laten lopen ---> kan je hem zo losdraaien.
Pipedown schreef:als je van die latex handschoene aan doet en een trui zal het prima moeten gaan denk ik, maar anders moet je gaan borstelen dat is polen werk
ik heb ook een zandstraalsetje
hoeist met de brommer
niels
mijn vader gaat me vanmiddag helpen met ene tandwiel eens kijken of hij nog wat seventies sleuteltechinieken weet
Je bedoelt het tandwiel wat op de krukas zit, aan de koppelingskant? Dan moet je het koppelingshuis terugzetten (hoeft niet vast) en dan een doek tussen de tandwielen laten lopen ---> kan je hem zo losdraaien.
Pipedown schreef:als je van die latex handschoene aan doet en een trui zal het prima moeten gaan denk ik, maar anders moet je gaan borstelen dat is polen werk
ik heb ook een zandstraalsetje
hoeist met de brommer
niels
mijn vader gaat me vanmiddag helpen met ene tandwiel eens kijken of hij nog wat seventies sleuteltechinieken weet
Je bedoelt het tandwiel wat op de krukas zit, aan de koppelingskant? Dan moet je het koppelingshuis terugzetten (hoeft niet vast) en dan een doek tussen de tandwielen laten lopen ---> kan je hem zo losdraaien.