Je moet em zo ver mogelijk doorschakelen (liefts 4) en dan op de achterrem gaan staan. Dan is ie geblokkeerd en kan je de moer van je koppeling los krijgen.
Voor de moer van dat andere tandwiel moet je een doek tussen dat tandwiel en het tandwiel van je koppelinghuis doen, dan blokkeer je de boel.
Blokje van timonk hier op het forum sckakelt in een keer nie meer. Als hij hem in z'n 1 zet blijft ie gewoon stationair draaien. Zij dat de veertjes van de schakevorkjes??
paull schreef:Blokje van timonk hier op het forum sckakelt in een keer nie meer. Als hij hem in z'n 1 zet blijft ie gewoon stationair draaien. Zij dat de veertjes van de schakevorkjes??
paull schreef:Blokje van timonk hier op het forum sckakelt in een keer nie meer. Als hij hem in z'n 1 zet blijft ie gewoon stationair draaien. Zij dat de veertjes van de schakevorkjes??
waarschijnlijk wel...
even los halen en je weet het
ik heb nu mijn koppeling eraf maar kan niet bij mijn schujfhuis om dat de schakelwals daarvoor zit
in het boekje staat dat die met een circlip vast moet zitten maar lijkt wel vastgelast
De circlip zit aan de andere kant van het blok, bij je schakelpookje.
Als je die eraf wipt kan je met een nylon hamer die schakelas er zo vanaf de andere kant uit tikken