ik ben bezig met een blokje reviseren en bij de koppelings drukstift staat op de tekening een klein kogeltje?? maar bij het uitelkaar alen van het blok heb ik deze niet gezien?? dus moet dit kogeltje erin of nie?
thomas-18 schreef:Er was toch een draadje bij je ontsteking die je los kon trekken zodat je je brommer zonder stuurslot kon starten? Welk draadje is dit ook alweer?
Stel je brommer rijdt sneller dan 45 km/h. Harder dan officieel toegestaan is... Je hebt er een 16mm carburateur en een 16mm spruitstuk op. Kun je dit hem dan zo weer begrenzen door er een 10mm spruitstuk op te zetten?
Louistje schreef:Stel je brommer rijdt sneller dan 45 km/h. Harder dan officieel toegestaan is... Je hebt er een 16mm carburateur en een 16mm spruitstuk op. Kun je dit hem dan zo weer begrenzen door er een 10mm spruitstuk op te zetten?
een carb zal nie zoveel schelen in snelheid denks, wat je beter kan doen is een enorm klein voortandiel kopen. Ik heb der ook eentje liggen voor het geval dat....maar als er direct een rollerbank voor je neus staat moet je meer gaan denken aan begrenzing bij lichtfilter of gaskabel.