Fs1 valt weg
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 1250km gereden
pee67 schreef:Als je Fs1 het wel doet met de choke open zou ik eerder
zeggen dat of je srpoeiermaat te klein is of de luchtschroefafstelling
niet helemaal goed staat
Idd en waarschijnlijk als je dus meer gas geeft krijgt je motor niet genoeg brandstof. Check de toevoer(geen verstoppingen) en maak je carb schoon
-
- Aan het inrijden
Bedankt voor al jullie hulp. We hebben er een nieuwe condensator opgezet en alle vonken in de ontsteking zijn verdwenen. Het voortandwiel was aan de grote kant (15) en had zelfs een draad van de kabelboom doorgesneden. Dit is nu gerepareerd en ik wacht nu op een nieuw voortandwiel met 13 tanden.
Er zit een slang boven de inlaat van de carburateur en deze zit nergens op aangesloten. Wat vreemd is, is dat als we deze afdichten dat de fs1 dan afslaat en niet reageert op gas. Weten jullie of deze slang nog ergens op aangesloten moet zitten?
Ook loopt hij alleen maar stationair als de shoke omhooggetrokken is (wat dus aan is?) Zit nu een 130 sproeier op, had ook nog een 180 liggen maar die maakt hier geen verschil in.
En ik heb een blauwe 2RU en woon in Wezep Triforce
Er zit een slang boven de inlaat van de carburateur en deze zit nergens op aangesloten. Wat vreemd is, is dat als we deze afdichten dat de fs1 dan afslaat en niet reageert op gas. Weten jullie of deze slang nog ergens op aangesloten moet zitten?
Ook loopt hij alleen maar stationair als de shoke omhooggetrokken is (wat dus aan is?) Zit nu een 130 sproeier op, had ook nog een 180 liggen maar die maakt hier geen verschil in.
En ik heb een blauwe 2RU en woon in Wezep Triforce

-
- 7500km gereden
- Contacteer: