Fs1 valt weg

Alles over de techniek en sleutelen
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Rood is beter! Nooit problemen mee :mrgreen:
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

ik heb namelijk ook wel vaker een rode 2ru gezien hier in zwolle dus vandaar die vraag, en mijn 2rutje was rood nu wordt hij blauw iets donkerder dan de ori kleur
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Dat is wel mooi!
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

pee67 schreef:Als je Fs1 het wel doet met de choke open zou ik eerder
zeggen dat of je srpoeiermaat te klein is of de luchtschroefafstelling
niet helemaal goed staat

Idd en waarschijnlijk als je dus meer gas geeft krijgt je motor niet genoeg brandstof. Check de toevoer(geen verstoppingen) en maak je carb schoon
Rens
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door Rens »

Bedankt voor al jullie hulp. We hebben er een nieuwe condensator opgezet en alle vonken in de ontsteking zijn verdwenen. Het voortandwiel was aan de grote kant (15) en had zelfs een draad van de kabelboom doorgesneden. Dit is nu gerepareerd en ik wacht nu op een nieuw voortandwiel met 13 tanden.

Er zit een slang boven de inlaat van de carburateur en deze zit nergens op aangesloten. Wat vreemd is, is dat als we deze afdichten dat de fs1 dan afslaat en niet reageert op gas. Weten jullie of deze slang nog ergens op aangesloten moet zitten?

Ook loopt hij alleen maar stationair als de shoke omhooggetrokken is (wat dus aan is?) Zit nu een 130 sproeier op, had ook nog een 180 liggen maar die maakt hier geen verschil in.

En ik heb een blauwe 2RU en woon in Wezep Triforce ;)
Axel

Bericht door Axel »

Die slang zit met een kant aan een buisje als het goed is, het andere uiteinde moet je gewoon door een van de gaatjes in de luchtinlaat die van je luchtfilter komt naar buiten steken. Dus een kant zit op een buisje van je carb en de andere kant moet je gewoon naar buiten leiden.
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

heeft hij wel een parachute? :mrgreen:
Plaats reactie