Ik had wat last van vastlopers en ik heb me laten vertellen dat het wel eens aan mijn sproeier zou kunnen liggen. Dus ik de sproeier eruit gehaald, maar ik weet niet precies wat voor een soort dit is. Hij is een stuk langer dan andere sproeiers die ik gezien heb. Ook staat er op de kop "90" en een einde verderop 110 (tekentje) E-4, wat is nou de maat van deze sproeier?
Daarnaast vroeg ik me af of je zomaar een korte of een lange sproeier in je brommer kan stoppen, zonder dat het problemen opleverd. En ik wilde weten wat voor een sproeier ik ongeveer nodig zou hebben (welke grote en maat) voor een 16mm carb. met (snelle) imitatieuitlaat.
Als je eraan kan komen een lage, en dan afhankelijk van de kleur van je bougie nu ( http://www.fs1forum.com/Bougies.html ) moet je je brandstoftoevoer aanpassen
Hmm, mijn bougie is best bruin. Ietsjes donkerder dan de "koffiebruine" op het plaatje, maar veel scheelt het niet.
Het is een B7HS en de brommer is niet opgevoerd (voor zover ik weet) en kan iets van 50-55.
Dus volgens mijn bougie is de benzinetoevoer prima, maar toch wordt alles te warm en droog en loopt het vast?
Juist, dus aan de sproeier (die is niet te klein?) kan het niet liggen? Ik zal eens aan de luchtstelschroef draaien.
Mijn brommer start trouwens ook zeer moeizaam maar rijdt daarna prima (totdat alles overhit raakt en hij vastloopt ).
Edit: Ik denk dat ik wel verder kan, bedankt Niels!