Pa_Tombo schreef:Als je de clipjes eruit hebt, ga vooral niet proberen dezelfde clipjes er weer in te duwen . De boel loopt dan gegarandeerd kapot (zonde) clipjes komen dan in de cil. terecht. lopen eruit.
Pa_Tombo schreef:Als je de clipjes eruit hebt, ga vooral niet proberen dezelfde clipjes er weer in te duwen . De boel loopt dan gegarandeerd kapot (zonde) clipjes komen dan in de cil. terecht. lopen eruit.
doe niet anders! nog nooit last van gehad!
alleen jij heb dan goede clipjes en ik heb gare clipjes die er nu inzitten en al nieuwe klaar liggen
Hebt je het over de normale clips van een fs1 zuiger? Die kan je prima hergebruiken...Alleen als je ze erg verminkt hebt met de tang is het idd wat minder slim...
Pa_Tombo schreef:Ja ,als je voor 1euro aan clipjes het risico wil nemen dat ze er uitspringen. Toch zonde van je spullen.
P.S. raad van oudere is vaak moeilijk aan te nemen. Maar eens keert het tij.
weet dat je gelijk heb! maar met mij is er nog nooit wat gebeurd!
doe dat ook al jaren, ook met de toerenmakers, en zelfs met d e cirquitderbi's,..als ze er niet aangelopen uitzien, en de zitting is goed?
enkele weken terug wél pech gehad.. maar dat lag aan de zuiger, niet de clipjes
Tombo schreef:Voor 10 eurocent ga je niet lopen aankloten. Ik heb het vaker gezien dat ze eruit lopen (ook bij mezelf). Ik doe het niet meer, zonde van je cilinder.
Wie heeft het over aankloten? Die clipjes hoef je ech niet elke keer te vervangen, alleen als je ze verminkt kan je ze beter vervangen. Als je een bout los draait koop je toch ook geen nieuwe bout om er weer op te draaien....