maar ook voor de natte koppeling??
ik heb normaal 10W40 erin zitten maar heb voor 1 keertje 10W30 bij jmpb gehaald om uit te testen, maar volgens mij mag het bijna niks uit maken toch??
Triforce schreef:maar ook voor de natte koppeling?? ik heb normaal 10W40 erin zitten maar heb voor 1 keertje 10W30 bij jmpb gehaald om uit te testen, maar volgens mij mag het bijna niks uit maken toch??
Yep, sterker, heb de olie gekocht in een van de webshops
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
IK weet dat fs1shop gewone auto olie verkoopt. Bij JMPB moet je motooil hebben 10w30 is perfect, ik rij opgevoerd, met orri koppeling indeling, nooit last van slippen......
Ik krijg morgen waarschijnlijk m'n koppelings drukstift keerring. Kan ik die er gewoon in slaan/persen? Of moet hij nog met vloeibare pakking geplakt worden?
Ze hebben wel een agressief karakter Bedoel je die bandjes die er een beetje oud uit zien? Daar rijd ik al heel lang mee, en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Maar ik rijd ook eigenlijk nooit in de regen.
ik wil mijn nieuwe cilinder laten tunen, maar wat is het verstandigste??;
direct laten tunen en dan met een compleet gereviseerd blok alles nieuw, inrijden of na het inrijden maximaal laten tunen?
de tuner zei dat het niet zo veel uitmaakt, ik denk zelf beter na het inrijden laten tunen...
Mss eerst ff proefrijden met het gereviseerde blok, zonder aangepaste cilinder, zodat je zeker weet dat daar alles goed zit. En dan in 1x alles laten tjoenen. Anders moet je ook 2x inrijden
Roberto.B schreef:is een voorband met lijn profiel gevaarlijk?
als het de originelen van pakweg '74 zijn wél ja
toch al enkele malen lekker mee geschoven met die oude banden..
en de lijnband van m'n ps50 die knalde aan de zijkant open, terwijl ie gewoon in het rek stond