dat zou hem al kunnen zijn jah, ik heb ook wel een membraam gehad waarvan 1tje een klein beetje open stond maar echt niet veel, maar spoot hierdoor al best veel benzine naar buiten toe
wat je ook nog kan proberen is heel voorzichtig de 2 schroefjes losmaken waar je membraamklepjes mee vast zitten.
en heel voorzichtig de dunne klepjes omdraaien. dan weerin elkaar zetten en kijken of hij dan wel afsluit. schroefjes goed vast, maar net loei vast, en het liefst locktite gebruiken.
het kan ook zijn dat je klepjes dan bol gaan staan, maar het is in ieder geval te proberen. je kan het altijd weer terug naar normaal zetten.
Riemer schreef:wat je ook nog kan proberen is heel voorzichtig de 2 schroefjes losmaken waar je membraamklepjes mee vast zitten. en heel voorzichtig de dunne klepjes omdraaien. dan weerin elkaar zetten en kijken of hij dan wel afsluit. schroefjes goed vast, maar net loei vast, en het liefst locktite gebruiken. het kan ook zijn dat je klepjes dan bol gaan staan, maar het is in ieder geval te proberen. je kan het altijd weer terug naar normaal zetten.
Klopt, klopt. Dit had ik al geprobeerd. Gaan dus nog meer openstaan...
Ik ga waarschijnlijk vanavond naar JMPB toe. Aardige lui en hebben ook nog wel zo'n membraampje liggen.
Ben zojuist naar Dedemsvaart geweest, daar een nieuw inlaat membraam gehaald. Voor de zekerheid er ook nog maar een bobine bijgedaan.. stel mocht ie het nog niet doen, doe ik die erin...
En ja, hij loopt weer! De bobine was gewoon verrot... wel goed vonken maar niet lopen