Wil niet meer starten...

Alles over de techniek en sleutelen
niels16

Bericht door niels16 »

[quote="Louistje"]Lijkt me heel sterk, wil ik best nog eens proberen hoor.. maar het lijkt me enorme toeval...[/quote

hoeft natuurlijk niet zo te zijn :wink:
Louistje
100km gereden
100km gereden

Bericht door Louistje »

We gaan het gewoon proberen, een vriend van me heeft een Puch. Die rijdt ook op een B7HS :wink:
Louistje
100km gereden
100km gereden

Bericht door Louistje »

Andere bougie geprobeerd, de 3e dus die vonkt.. maar wil nog niet rijden :evil:
niels16

Bericht door niels16 »

Louistje schreef:Andere bougie geprobeerd, de 3e dus die vonkt.. maar wil nog niet rijden :evil:

ok, ja het kunnen heel rare dingen et blijft zoeken mischien :roll:
Louistje
100km gereden
100km gereden

Bericht door Louistje »

Oke,

gekeken naar:

bougie, vonkt erg goed.

carburateur, sproeier schoongemaakt.. filter etc.

compressie, is er duidelijk.

membraan inlaat, lijkt te werken op m'n mond, maar klepjes staan een
piepklein beetje open... zou dat het toch kunnen zijn?
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

dat zou hem al kunnen zijn jah, ik heb ook wel een membraam gehad waarvan 1tje een klein beetje open stond maar echt niet veel, maar spoot hierdoor al best veel benzine naar buiten toe :?
Riemer

Bericht door Riemer »

wat je ook nog kan proberen is heel voorzichtig de 2 schroefjes losmaken waar je membraamklepjes mee vast zitten.
en heel voorzichtig de dunne klepjes omdraaien. dan weerin elkaar zetten en kijken of hij dan wel afsluit. schroefjes goed vast, maar net loei vast, en het liefst locktite gebruiken.
het kan ook zijn dat je klepjes dan bol gaan staan, maar het is in ieder geval te proberen. je kan het altijd weer terug naar normaal zetten.
Louistje
100km gereden
100km gereden

Bericht door Louistje »

Riemer schreef:wat je ook nog kan proberen is heel voorzichtig de 2 schroefjes losmaken waar je membraamklepjes mee vast zitten.
en heel voorzichtig de dunne klepjes omdraaien. dan weerin elkaar zetten en kijken of hij dan wel afsluit. schroefjes goed vast, maar net loei vast, en het liefst locktite gebruiken.
het kan ook zijn dat je klepjes dan bol gaan staan, maar het is in ieder geval te proberen. je kan het altijd weer terug naar normaal zetten.

Klopt, klopt. Dit had ik al geprobeerd. Gaan dus nog meer openstaan...

Ik ga waarschijnlijk vanavond naar JMPB toe. Aardige lui en hebben ook nog wel zo'n membraampje liggen.
Louistje
100km gereden
100km gereden

Bericht door Louistje »

Ben zojuist naar Dedemsvaart geweest, daar een nieuw inlaat membraam gehaald. Voor de zekerheid er ook nog maar een bobine bijgedaan.. stel mocht ie het nog niet doen, doe ik die erin...

En ja, hij loopt weer! De bobine was gewoon verrot... wel goed vonken maar niet lopen :?

Ben blij dat ie weer werkt! :wink:
Plaats reactie