Alles over de techniek en sleutelen
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 16 mar 2009, 01:08
heb je al es je hand op de luchtinlaat gehouden terwijl je trachtte te kicken?
(enkel in het begin effe toehouden en bij de eerse knal lucht doorlaten)
van hetgeen er te lezen valt denk ik aan benzine eigenlijk..
when men were men, and helmets were for divers
Laars
2500km gereden
Berichten: 3738 Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Laars » 18 mar 2009, 20:13
FF snel de carb van Gino eronder gehangen.
Sproeier lang 190 erin. Starte wel maar leek wel alsof hij verzoop.
Dikke rook en gepruttel.
Niet stationair te krijgen.
Kleinere sproeiers geplaatst. 170-160-150. GEEN SJOECHE.
Niet aanslaan , pruttelen of iets anders.
Goede vonk, geen valse lucht.
WTF!!!!!
1978 chroom 60 cc
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 18 mar 2009, 20:37
190 lang is wel erg groot
Probeer eens voor de lol een extreem kleine sproeier? 100 kort ofzo?
Laars
2500km gereden
Berichten: 3738 Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Laars » 18 mar 2009, 20:42
Zal morgen eens proberen Niels.
Zou de bougie ook nog iets kunnen uitmaken. Er zit nu een nieuwe NGK B8 in.
1978 chroom 60 cc
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 18 mar 2009, 20:43
B8 is goed voor een FS1 die "medium" is opgevoerd zegmaar
Voor de wat snellere kan je beter B9 pakken en voor een 40km versie beter B6.
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 18 mar 2009, 20:45
B9 is meer voor in de zomer met +25 graden en +85 km/h
B8 moet voldoende zijn voor 90% voor de opgevoerde FS1's
rise and shine
7500km gereden
Berichten: 9573 Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:
Bericht
door rise and shine » 18 mar 2009, 20:45
Niels schreef: B8 is goed voor een FS1 die "medium" is opgevoerd zegmaar
Voor de wat snellere kan je beter B9 pakken en voor een 40km versie beter B6.
Raw op gevoerd is veul beter
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 18 mar 2009, 20:53
zo als je in je eerst post het omschrijft ,
kan er ook een krukas keerring lek zijn.
die kans is vrij groot denk ik.
ps het je alles over gezet. ook de kleine sproeier in het buisje,die je met een klein schroeven draaier er
uit kan schroeven
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 18 mar 2009, 20:54
Tombo schreef: B9 is meer voor in de zomer met +25 graden en +85 km/h
Jah, totdat ie in Millingen vetslaat
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 18 mar 2009, 20:55
Laars
2500km gereden
Berichten: 3738 Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Laars » 18 mar 2009, 21:21
ginofs1 schreef: zo als je in je eerst post het omschrijft ,
kan er ook een krukas keerring lek zijn.
die kans is vrij groot denk ik.
ps het je alles over gezet. ook de kleine sproeier in het buisje,die je met een klein schroeven draaier er
uit kan schroeven
Welke bedoel je Gino?
1978 chroom 60 cc
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 19 mar 2009, 16:31
b7 doet het hier prima
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2158 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 20 mar 2009, 19:16
hier altijd b9 en de brand mooi schoon
b 10 heb ik ook wel eens geprobeerd maar dan moet je echt op hoge toeren blijven rijden, heel even rusig aan en de bougie vervuild helemaal
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
niels16
Bericht
door niels16 » 20 mar 2009, 19:32
je bedoelt de stationairsproeier gino, naast de gewone
sproeier zit een buisje meet daarin nog een sproeier die bedoelt je vlogens mij
Laars
2500km gereden
Berichten: 3738 Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Laars » 20 mar 2009, 19:43
&^%$#@!)(* WTF
Heb nieuwe orri contactpunten, spoel en condensator geplaatst.
En joekel van een mooie vonk.
Ontsteking op 0,35 op BDP
Op 1,8 mm voorontsteking gaan de punten netjes open.
Benzine op de zuiger en ...
NIET STARTEN!!!
Wat nu
1978 chroom 60 cc