Wat doe ik fout???
-
- 2500km gereden
Wat doe ik fout???
Heb vandaag mijn standaard cylinder gewisseld voor een 60 cc F5B immi met een 60 CC K star kopje. Ik heb een1974 er.
16 mm Mikuni orri carb met membraam erop gezet.
Als sproeier een 170 lang geplaatst.
Bij starten moet ik de choke open zetten , dan schiet hij hoog in de toeren (gas geven heeft geen effect), doe ik de choke dicht slaat hij af.
Stationair is niet mogelijk.
Wat doe ik fout
16 mm Mikuni orri carb met membraam erop gezet.
Als sproeier een 170 lang geplaatst.
Bij starten moet ik de choke open zetten , dan schiet hij hoog in de toeren (gas geven heeft geen effect), doe ik de choke dicht slaat hij af.
Stationair is niet mogelijk.
Wat doe ik fout
1978 chroom 60 cc
ik reed in me 60 cc met 160 lang is dus omgerekend 210 jij heb 170 lang waarschijnlijk omdat je nog moet inrijden..controleer even je carburateur of je hem goed heb vast gedraait op het spruitstuk, controleer ook even als je gas geeft of je gasschuif wel naar boven gaat en als je gas geeft oe ie ook weer van zelf naar beneden komt en of je cilinder goed vast zit etc etc
nl-terror-poesje schreef:ik reed in me 60 cc met 160 lang is dus omgerekend 210 jij heb 170 lang waarschijnlijk omdat je nog moet inrijden..controleer even je carburateur of je hem goed heb vast gedraait op het spruitstuk, controleer ook even als je gas geeft of je gasschuif wel naar boven gaat en als je gas geeft oe ie ook weer van zelf naar beneden komt en of je cilinder goed vast zit etc etc
Een 60cc imi F5B heeft echt geen 220 kort sproeier nodig, 160 kort is genoeg meestal.
Ga idd eens na of ie geen valse lucht trekt en check of de carb goed werkt. 10 tegen 1 dat daar het probleem zit.
Axel schreef:nl-terror-poesje schreef:ik reed in me 60 cc met 160 lang is dus omgerekend 210 jij heb 170 lang waarschijnlijk omdat je nog moet inrijden..controleer even je carburateur of je hem goed heb vast gedraait op het spruitstuk, controleer ook even als je gas geeft of je gasschuif wel naar boven gaat en als je gas geeft oe ie ook weer van zelf naar beneden komt en of je cilinder goed vast zit etc etc
Een 60cc imi F5B heeft echt geen 220 kort sproeier nodig, 160 kort is genoeg meestal.
Ga idd eens na of ie geen valse lucht trekt en check of de carb goed werkt. 10 tegen 1 dat daar het probleem zit.
reed met eurocilindro met sproeier omgerekend 210 kort..
nl-terror-poesje schreef:Axel schreef:nl-terror-poesje schreef:ik reed in me 60 cc met 160 lang is dus omgerekend 210 jij heb 170 lang waarschijnlijk omdat je nog moet inrijden..controleer even je carburateur of je hem goed heb vast gedraait op het spruitstuk, controleer ook even als je gas geeft of je gasschuif wel naar boven gaat en als je gas geeft oe ie ook weer van zelf naar beneden komt en of je cilinder goed vast zit etc etc
reed met eurocilindro met sproeier omgerekend 210 kort..
60cc eurocilindro en 60cc imi F5B is nou niet echt een goede vergelijking

-
- 2500km gereden