Caburateur spuugt benzine
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1381
- Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
- Locatie: Zwolle
Caburateur spuugt benzine
Hoe kan het komen dat de caburateur zoeveel spuugt dat er gewoon druppels benzine op de grond lekken? Niet helemaal luchtdicht aangesloten of iets anders? Op mijn eigen 2ru deed die het goed, zet ik hem op de fs1 van me maat, begint ie onwijs te spugen. Wat kan het probleem zijn? Het is een 16mm orri
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
heeft ie recentelijk een andere schijf gestoken misschien?
soms komt het ook wel voor dat na bv. nieuwe segmenten steken of honen, er meer druk is als vroeger, en dat de dichting plots niet dicht genoeg meer is,
verregelen van de ontsteking kan dit ook veroorzaken..
doorgaans mag het best was lekken voor je echt wat merkt in het rijden..
als ie gewoon rijdt, zou ik er niks speciaals aan doen
soms komt het ook wel voor dat na bv. nieuwe segmenten steken of honen, er meer druk is als vroeger, en dat de dichting plots niet dicht genoeg meer is,
verregelen van de ontsteking kan dit ook veroorzaken..
doorgaans mag het best was lekken voor je echt wat merkt in het rijden..
als ie gewoon rijdt, zou ik er niks speciaals aan doen
when men were men, and helmets were for divers
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
YamaSam schreef:heeft ie recentelijk een andere schijf gestoken misschien?
soms komt het ook wel voor dat na bv. nieuwe segmenten steken of honen, er meer druk is als vroeger, en dat de dichting plots niet dicht genoeg meer is,
verregelen van de ontsteking kan dit ook veroorzaken..
doorgaans mag het best was lekken voor je echt wat merkt in het rijden..
als ie gewoon rijdt, zou ik er niks speciaals aan doen
hij heeft nu een snelle schijf erin zitten, en zijn vriend heeft een membraam inlaat trouwens, die kunnen wel eens wat meer spuiten volgens mij
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
Triforce schreef:ik buig ze meteen een kleinbeetje om ze een iets grotere spanning te geven, dus lijkt het alsof ze iets zwaarder zijn
als er meer kracht op de klep staat, heb je ook meer onderdruk nodig eer ze opengaan en krijg je net minder sap binnen
moment van transfert staat er druk op de klep, ze moeten dus mooi evenwijdig gedragen worden zodat ze mooi afsluiten.
racemembranen in koolstof zijn lichter en gaan dus sneller open omdat ze reeds bij minder onderdruk beginnen doorlaten en dus langer openstaan

bij een schijf is de opening en sluiting onafhankelijk van de hoeveelheid (onder-)druk
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer: